Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ERA do Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie)

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ELRING Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) ELRING
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HELLA Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) HELLA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju AJUSA Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) AJUSA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju CALORSTAT BY VERNET Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju EPS Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) EPS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ERA Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) ERA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FACET Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) FACET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FEBI BILSTEIN Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HERTH+BUSS ELPARTS Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JP GROUP Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) JP GROUP
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KW Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) KW
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MAXGEAR Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) MAXGEAR
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju METZGER Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) METZGER
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju OEM Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) OEM
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SWAG Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) SWAG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju TRUCKTEC AUTOMOTIVE Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMO Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ERA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
0 (0)
Kod produktu:
551437A
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
551437A
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Ilość biegunów:  3
Ilość otworów:  3
Do 100 dni na zwrot
159,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod niewłaściwym ciśnieniem, może ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze