Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju DELPHI do Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10)

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HELLA Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) HELLA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BLUE PRINT Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) BLUE PRINT
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BORG & BECK Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) BORG & BECK
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BOSCH Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) BOSCH
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju CALORSTAT BY VERNET Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) CALORSTAT BY VERNET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju DELPHI Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) DELPHI
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju EPS Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) EPS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ERA Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) ERA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FACET Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) FACET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HART Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) HART
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JPN Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) JPN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KW Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) KW
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju LUCAS Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) LUCAS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju NIPPARTS Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) NIPPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju OEM Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) OEM
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju OYODO Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) OYODO
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju QUINTON HAZELL Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) QUINTON HAZELL
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMO Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) VEMO
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju WALKER PRODUCTS Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 Autobus 132KM, 97kW, benzyna (1995.05 - 2002.10) WALKER PRODUCTS
Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
SW90047
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
SW90047
Jednostka:
szt
Kolor obudowy:  Czarny
Średnica [mm]:  24
Rozmiar klucza:  24
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod niewłaściwym ciśnieniem, może ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze