Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HART do Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10)

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HELLA Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) HELLA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju AUTLOG Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) AUTLOG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BLUE PRINT Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) BLUE PRINT
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BORG & BECK Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) BORG & BECK
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BOSCH Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) BOSCH
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju CALORSTAT BY VERNET Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) CALORSTAT BY VERNET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju DELPHI Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) DELPHI
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju EPS Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) EPS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ERA Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) ERA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FACET Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) FACET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FAE Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) FAE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HART Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) HART
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JP GROUP Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) JP GROUP
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JPN Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) JPN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KAVO PARTS Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) KAVO PARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KW Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) KW
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju LUCAS Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) LUCAS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MAXGEAR Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) MAXGEAR
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju METZGER Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) METZGER
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju NIPPARTS Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) NIPPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju OYODO Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) OYODO
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju QUINTON HAZELL Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) QUINTON HAZELL
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMO Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) VEMO
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0)
Kod produktu:
511 597
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
511 597
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju

Stale świecąca kontrolka ciśnienia oleju. Czy to objaw poważnej usterki?

Czy stale świecąca się kontrolka oleju silnikowego to objaw poważnej usterki? Dlaczego sama wymiana czujnika ciśnienia w układzie smarującym może nie wystarczyć?

Świecąca się kontrolka wskazująca na problemy z ciśnieniem oleju potrafi zagonić w kozi róg nawet najbardziej oblatanego mechanika. Nic więc dziwnego, że i zwykli kierowcy miewają z tym nie lada kłopot. Jakiego typu? Objawem czego może być świecąca się kontrolka ciśnienia oleju?

czytaj więcej >

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod niewłaściwym ciśnieniem, może ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze