Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FEBEST do Honda ACCORD IX sedan (CR) 3.5 sedan 282KM, 207kW, benzyna (2012.09 - obecnie)

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FEBEST Honda ACCORD IX sedan (CR) 3.5 sedan 282KM, 207kW, benzyna (2012.09 - obecnie) FEBEST
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda ACCORD IX sedan (CR) 3.5 sedan 282KM, 207kW, benzyna (2012.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju NIPPARTS Honda ACCORD IX sedan (CR) 3.5 sedan 282KM, 207kW, benzyna (2012.09 - obecnie) NIPPARTS
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
RINGOL-060-PCS10
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
RINGOL-060-PCS10
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,005
Ilość:  10
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,0
Wysokość opakowania [cm]:  2,0
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju

Porady z kategorii: Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju

Stale świecąca kontrolka ciśnienia oleju. Czy to objaw poważnej usterki?

Czy stale świecąca się kontrolka oleju silnikowego to objaw poważnej usterki? Dlaczego sama wymiana czujnika ciśnienia w układzie smarującym może nie wystarczyć?

Świecąca się kontrolka wskazująca na problemy z ciśnieniem oleju potrafi zagonić w kozi róg nawet najbardziej oblatanego mechanika. Nic więc dziwnego, że i zwykli kierowcy miewają z tym nie lada kłopot. Jakiego typu? Objawem czego może być świecąca się kontrolka ciśnienia oleju?

czytaj więcej >

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod niewłaściwym ciśnieniem, może ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze