Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju QUINTON HAZELL do Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 72KM, 53kW, benzyna (1974.02 - 1977.12)

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BORG & BECK Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 72KM, 53kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) BORG & BECK
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BOSCH Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 72KM, 53kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) BOSCH
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju DT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 72KM, 53kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) DT
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ERA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 72KM, 53kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) ERA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HELLA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 72KM, 53kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) HELLA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju LUCAS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 72KM, 53kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) LUCAS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju QUINTON HAZELL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 72KM, 53kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) QUINTON HAZELL
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 72KM, 53kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) VEMO
Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0)
Kod produktu:
XOPS9
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
XOPS9
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  37
Wymiar gwintu:  1/4" x 18 NPTF
Rozmiar klucza:  22
Ilość biegunów:  1
Kolor obudowy:  Czarny
Techniczny numer informacyjny:  Circuit N.C.
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod niewłaściwym ciśnieniem, może ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze