Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju CALORSTAT BY VERNET do Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04)

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju EPS Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) EPS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FACET Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) FACET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FEBI BILSTEIN Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) FEBI BILSTEIN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SWAG Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) SWAG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMO Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) VEMO
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju AUTLOG Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) AUTLOG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BLUE PRINT Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) BLUE PRINT
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BORG & BECK Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) BORG & BECK
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju CALORSTAT BY VERNET Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) CALORSTAT BY VERNET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ERA Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) ERA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FAE Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) FAE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) HERTH+BUSS ELPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HOFFER Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) HOFFER
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KAVO PARTS Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) KAVO PARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KW Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) KW
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju LUCAS Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) LUCAS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MAXGEAR Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) MAXGEAR
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MEAT & DORIA Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) MEAT & DORIA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju METZGER Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) METZGER
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MEYLE Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) MEYLE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju QUINTON HAZELL Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) QUINTON HAZELL
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SIDAT Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) SIDAT
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju TOPRAN Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) TOPRAN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMA Bmw 5 Touring (E34) 518 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1994.04) VEMA
Producent:CALORSTAT BY VERNET

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CALORSTAT BY VERNET
0 (0)
Kod produktu:
OS3562
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
OS3562
Jednostka:
szt
Cisnienie załączania [bar]:  0,3
Wymiar gwintu:  M12x1.5
Rodzaj czujnika:  Typ czujnika zamknięty
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod niewłaściwym ciśnieniem, może ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze