Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI do Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 45KM, 33kW, benzyna (1967.10 - 1969.04)

Cewka zapłonowa / zespół cewek BOUGICORD Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 45KM, 33kW, benzyna (1967.10 - 1969.04) BOUGICORD
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 45KM, 33kW, benzyna (1967.10 - 1969.04) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 45KM, 33kW, benzyna (1967.10 - 1969.04) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek JANMOR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 45KM, 33kW, benzyna (1967.10 - 1969.04) JANMOR
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 45KM, 33kW, benzyna (1967.10 - 1969.04) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 45KM, 33kW, benzyna (1967.10 - 1969.04) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 45KM, 33kW, benzyna (1967.10 - 1969.04) TRISCAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 45KM, 33kW, benzyna (1967.10 - 1969.04) VALEO
Producent:BREMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMI
4.6 (17)
Kod produktu:
11801
dostępny
4.6 (17)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
11801
Jednostka:
szt
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Rodzaj wtyczki:  Wtyk płaski
Napięcie [V]:  12
Cewka zapłonowa:  Kielichowa cewka zapłonowa
Ilość biegunów:  2
Do 100 dni na zwrot
148,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze