Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Automatyczna skrzynia biegów KNECHT do Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09)

Automatyczna skrzynia biegów FEBI BILSTEIN Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) FEBI BILSTEIN
Automatyczna skrzynia biegów SWAG Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) SWAG
Automatyczna skrzynia biegów VAICO Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) VAICO
Automatyczna skrzynia biegów MEYLE Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) MEYLE
Automatyczna skrzynia biegów AVA COOLING SYSTEMS Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) AVA COOLING SYSTEMS
Automatyczna skrzynia biegów DYS Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) DYS
Automatyczna skrzynia biegów HART Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) HART
Automatyczna skrzynia biegów HENGST FILTER Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) HENGST FILTER
Automatyczna skrzynia biegów HOFFER Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) HOFFER
Automatyczna skrzynia biegów KNECHT Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) KNECHT
Automatyczna skrzynia biegów MAHLE ORIGINAL Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) MAHLE ORIGINAL
Automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) MAXGEAR
Automatyczna skrzynia biegów MEAT & DORIA Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) MEAT & DORIA
Automatyczna skrzynia biegów METALCAUCHO Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) METALCAUCHO
Automatyczna skrzynia biegów METZGER Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) METZGER
Automatyczna skrzynia biegów NISSENS Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) NISSENS
Automatyczna skrzynia biegów NTY Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) NTY
Automatyczna skrzynia biegów QUINTON HAZELL Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) QUINTON HAZELL
Automatyczna skrzynia biegów SEIM Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) SEIM
Automatyczna skrzynia biegów SIDAT Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) SIDAT
Automatyczna skrzynia biegów TOPRAN Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) liftback 170KM, 125kW, benzyna (2005.01 - 2007.09) TOPRAN
Producent:KNECHT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
0 (0)
Kod produktu:
HX 148D
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
HX 148D
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Automatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  73,1
Długość [mm]:  226
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelnienie miękkim materiałem
Długość całkowita [mm]:  225,6
Szerokość [mm]:  178
Ciężar netto [g]:  249,0
Do 100 dni na zwrot
136,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Automatyczna skrzynia biegów

Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów #1. Prawidłowe serwisowanie

Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów, cz. I. Prawidłowe serwisowanie kluczem do długowieczności przekładni

Automatyczna skrzynia biegów to zło? Nic z tych rzeczy! To doskonały pomysł, zwłaszcza w mocniejszych autach. Jeśli jednak właściciel takiego auta nie będzie umiał się z nią obchodzić, przekładnia ta będzie dla niego prawdziwym przekleństwem. Dlaczego?

czytaj więcej >
Rodzaje automatycznych skrzyń biegów. Podział na skrzynie hydrauliczne, bezstopniowe, mechaniczne

Hydrauliczne, hydrauliczno-elektryczne, bezstopniowe i inne – podział automatycznych skrzyń biegów ze względu na ich sterowanie

Automatyczne skrzynie biegów są konstrukcjami coraz nowocześniejszymi i coraz bardziej skomplikowanymi. Ich współczesne wersje nijak mają się do tego, czego używano jeszcze 20-30 lat temu. Z jakimi „automatami” mamy obecnie do czynienia?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Tiptronic - usterki, trwałość, koszty eksploatacji

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic miała pogodzić zwolenników przekładni całkowicie zautomatyzowanych z kierowcami stawiającymi wyłącznie na skrzynie manualne. Jej konstruktorom udało się stworzyć rozwiązanie cieszące się sporą popularnością i uznawane za jedną z najlepszych skrzyń automatycznych na świecie. Czy słusznie? Czy faktycznie Tiptronic jest wyraźnie lepsza od znienawidzonej przez wielu przekładni Multitronic?

czytaj więcej >
Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Historia motoryzacji sięga XIX wieku. Inżynierzy pierwszych samochodów mieli nie lada orzech do zgryzienia. Z teoretycznego punktu widzenia do napędu pojazdu najlepiej nadawała się wówczas maszyna parowa oraz silnik elektryczny.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze