Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator JPN do Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie)

Akumulator YUASA Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) YUASA
Akumulator CENTRA Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) CENTRA
Akumulator BOSCH Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) BOSCH
Akumulator VARTA Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) VARTA
Akumulator BANNER Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) BANNER
Akumulator EXIDE Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) EXIDE
Akumulator CONTINENTAL Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) CONTINENTAL
Akumulator IPARTS Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) IPARTS
Akumulator AUTOPART Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) AUTOPART
Akumulator COMLINE Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) COMLINE
Akumulator ENERGIZER Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) ENERGIZER
Akumulator ERA Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) ERA
Akumulator EUROREPAR Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) EUROREPAR
Akumulator JPN Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Akumulator MAXGEAR Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) MAXGEAR
Akumulator NPS Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) NPS
Producent:JPN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JPN-950 EFB
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
JPN-950 EFB
Wykonanie strefy podłogowej:  B3
Napięcie [V]:  12
Prąd rozruchu wg EN [A]:  840
Pojemność akumulatora [Ah]:  95
Położenie biegunów:  0
Długość [mm]:  352
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  175
Rodzaj bieguna:  1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Akumulator kontra zima

Akumulator kontra zima

Zima to zmora każdego kierowcy. To właśnie wtedy samochód musi stawić czoła niskim temperaturom, śnieżnej plusze i śliskiej nawierzchni. Nie da się więc ukryć, że zima do nie tylko sprawdzian dla kierowcy, ale także dla samego auta, a przede wszystkim niektórych części. Doskonałym przykładem takiej części jest m.in. akumulator.

czytaj więcej >
Wpływ temperatury powietrza na akumulator - porady

Dla akumulatora upał jest groźniejszy niż mróz. Sprawdź, czym grożą mu wysokie temperatury

Jeśli sądziliście, że wraz z końcem zimy skończą się wszelkie problemy z akumulatorami, to bardzo źle sądziliście. Jak pokazują badania oraz długotrwałe testy drogowe, to wcale nie zima stanowi największe zagrożenie dla baterii samochodowych. Najgorszym, co może je spotkać, to wysoka temperatura prowadząca zarówno do chwilowego rozładowania akumulatora, jak i do jego przyśpieszonego starzenia.

czytaj więcej >
Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Choć dla wielu może się to wydawać wręcz niewiarygodne, najczęściej występującą awarią powodującą unieruchomienie samochodu jest awaria akumulatora. Najczęstszą przyczyną awarii akumulatora jest z kolei jego ciągłe niedoładowanie. Wniosek? Dobry prostownik to podstawa.

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze