Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator IPSA do Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12)

Akumulator VARTA Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) VARTA
Akumulator BOSCH Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) BOSCH
Akumulator YUASA Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) YUASA
Akumulator CENTRA Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) CENTRA
Akumulator BANNER Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) BANNER
Akumulator EXIDE Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) EXIDE
Akumulator CONTINENTAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) CONTINENTAL
Akumulator IPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) IPARTS
Akumulator AUTOPART Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) AUTOPART
Akumulator CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) CONTINENTAL/VDO
Akumulator ENERGIZER Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) ENERGIZER
Akumulator ERA Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) ERA
Akumulator EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) EUROREPAR
Akumulator HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Akumulator IPSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) IPSA
Akumulator MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) MAXGEAR
Akumulator NPS Mercedes-benz KLASA E coupe (C207) E 350 BlueTEC (207.326) coupe 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) NPS
Producent:IPSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TME95
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
TME95
Prąd rozruchu wg EN [A]:  850
Długość [mm]:  353
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Pojemność akumulatora [Ah]:  95
Napięcie [V]:  12
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Masa napełnionego [kg]:  27,0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Akumulator kontra zima

Akumulator kontra zima

Zima to zmora każdego kierowcy. To właśnie wtedy samochód musi stawić czoła niskim temperaturom, śnieżnej plusze i śliskiej nawierzchni. Nie da się więc ukryć, że zima do nie tylko sprawdzian dla kierowcy, ale także dla samego auta, a przede wszystkim niektórych części. Doskonałym przykładem takiej części jest m.in. akumulator.

czytaj więcej >
Wpływ temperatury powietrza na akumulator - porady

Dla akumulatora upał jest groźniejszy niż mróz. Sprawdź, czym grożą mu wysokie temperatury

Jeśli sądziliście, że wraz z końcem zimy skończą się wszelkie problemy z akumulatorami, to bardzo źle sądziliście. Jak pokazują badania oraz długotrwałe testy drogowe, to wcale nie zima stanowi największe zagrożenie dla baterii samochodowych. Najgorszym, co może je spotkać, to wysoka temperatura prowadząca zarówno do chwilowego rozładowania akumulatora, jak i do jego przyśpieszonego starzenia.

czytaj więcej >
Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Choć dla wielu może się to wydawać wręcz niewiarygodne, najczęściej występującą awarią powodującą unieruchomienie samochodu jest awaria akumulatora. Najczęstszą przyczyną awarii akumulatora jest z kolei jego ciągłe niedoładowanie. Wniosek? Dobry prostownik to podstawa.

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze