Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator HART do Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06)

Akumulator VARTA Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) VARTA
Akumulator YUASA Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) YUASA
Akumulator BOSCH Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) BOSCH
Akumulator CENTRA Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) CENTRA
Akumulator EXIDE Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) EXIDE
Akumulator BANNER Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) BANNER
Akumulator IPARTS Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) IPARTS
Akumulator MAXGEAR Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) MAXGEAR
Akumulator SAKURA Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) SAKURA
Akumulator CONTINENTAL Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) CONTINENTAL
Akumulator AUTOPART Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) AUTOPART
Akumulator COMLINE Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) COMLINE
Akumulator CONTINENTAL/VDO Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) CONTINENTAL/VDO
Akumulator ENERGIZER Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) ENERGIZER
Akumulator ERA Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) ERA
Akumulator EUROREPAR Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) EUROREPAR
Akumulator HART Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) HART
Akumulator IPSA Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) IPSA
Akumulator MAGNETI MARELLI Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator NPS Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) NPS
Akumulator VEMO Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2009.07 - 2014.06) VEMO
Producent:HART

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
564 534
dostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
564 534
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
461,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
553 553
niedostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
553 553
Jednostka:
szt
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Napięcie [V]:  12
Prąd rozruchu wg EN [A]:  740
Pojemność akumulatora [Ah]:  80
Położenie biegunów:  0
Długość [mm]:  315
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Rodzaj bieguna:  1
Do 100 dni na zwrot
469,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

Porady z kategorii: Akumulator

Akumulator kontra zima

Akumulator kontra zima

Zima to zmora każdego kierowcy. To właśnie wtedy samochód musi stawić czoła niskim temperaturom, śnieżnej plusze i śliskiej nawierzchni. Nie da się więc ukryć, że zima do nie tylko sprawdzian dla kierowcy, ale także dla samego auta, a przede wszystkim niektórych części. Doskonałym przykładem takiej części jest m.in. akumulator.

czytaj więcej >
Wpływ temperatury powietrza na akumulator - porady

Dla akumulatora upał jest groźniejszy niż mróz. Sprawdź, czym grożą mu wysokie temperatury

Jeśli sądziliście, że wraz z końcem zimy skończą się wszelkie problemy z akumulatorami, to bardzo źle sądziliście. Jak pokazują badania oraz długotrwałe testy drogowe, to wcale nie zima stanowi największe zagrożenie dla baterii samochodowych. Najgorszym, co może je spotkać, to wysoka temperatura prowadząca zarówno do chwilowego rozładowania akumulatora, jak i do jego przyśpieszonego starzenia.

czytaj więcej >
Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Choć dla wielu może się to wydawać wręcz niewiarygodne, najczęściej występującą awarią powodującą unieruchomienie samochodu jest awaria akumulatora. Najczęstszą przyczyną awarii akumulatora jest z kolei jego ciągłe niedoładowanie. Wniosek? Dobry prostownik to podstawa.

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze