Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator COMLINE do Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06)

Akumulator VARTA Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) VARTA
Akumulator BOSCH Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) BOSCH
Akumulator YUASA Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) YUASA
Akumulator IPARTS Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) IPARTS
Akumulator CENTRA Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) CENTRA
Akumulator ERA Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) ERA
Akumulator EXIDE Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) EXIDE
Akumulator BANNER Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) BANNER
Akumulator CONTINENTAL Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) CONTINENTAL
Akumulator MAXGEAR Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) MAXGEAR
Akumulator SAKURA Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) SAKURA
Akumulator AUTOPART Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) AUTOPART
Akumulator COMLINE Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) COMLINE
Akumulator CONTINENTAL/VDO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) CONTINENTAL/VDO
Akumulator ENERGIZER Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) ENERGIZER
Akumulator EUROREPAR Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) EUROREPAR
Akumulator FAST Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) FAST
Akumulator HART Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) HART
Akumulator IPSA Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) IPSA
Akumulator MAGNETI MARELLI Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator NPS Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) NPS
Akumulator VEMO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2007.03 - 2010.06) VEMO
Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CB110PL
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CB110PL
Wykonanie strefy podłogowej:  B3/B4
Napięcie [V]:  12
Prąd rozruchu wg EN [A]:  720
Pojemność akumulatora [Ah]:  80
Położenie biegunów:  0
Masa napełnionego [kg]:  18,3
Długość [mm]:  310
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  175
Numer ETN:  580 406 074
Wykonanie strefy podłogowej:  B03
Wykonanie strefy podłogowej:  B04
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Akumulator kontra zima

Akumulator kontra zima

Zima to zmora każdego kierowcy. To właśnie wtedy samochód musi stawić czoła niskim temperaturom, śnieżnej plusze i śliskiej nawierzchni. Nie da się więc ukryć, że zima do nie tylko sprawdzian dla kierowcy, ale także dla samego auta, a przede wszystkim niektórych części. Doskonałym przykładem takiej części jest m.in. akumulator.

czytaj więcej >
Wpływ temperatury powietrza na akumulator - porady

Dla akumulatora upał jest groźniejszy niż mróz. Sprawdź, czym grożą mu wysokie temperatury

Jeśli sądziliście, że wraz z końcem zimy skończą się wszelkie problemy z akumulatorami, to bardzo źle sądziliście. Jak pokazują badania oraz długotrwałe testy drogowe, to wcale nie zima stanowi największe zagrożenie dla baterii samochodowych. Najgorszym, co może je spotkać, to wysoka temperatura prowadząca zarówno do chwilowego rozładowania akumulatora, jak i do jego przyśpieszonego starzenia.

czytaj więcej >
Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Choć dla wielu może się to wydawać wręcz niewiarygodne, najczęściej występującą awarią powodującą unieruchomienie samochodu jest awaria akumulatora. Najczęstszą przyczyną awarii akumulatora jest z kolei jego ciągłe niedoładowanie. Wniosek? Dobry prostownik to podstawa.

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze