Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator HART do Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08)

Akumulator BOSCH Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) BOSCH
Akumulator VARTA Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) VARTA
Akumulator CENTRA Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) CENTRA
Akumulator IPARTS Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) IPARTS
Akumulator ERA Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) ERA
Akumulator CONTINENTAL Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) CONTINENTAL
Akumulator BANNER Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) BANNER
Akumulator EXIDE Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) EXIDE
Akumulator YUASA Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) YUASA
Akumulator MAXGEAR Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) MAXGEAR
Akumulator SAKURA Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) SAKURA
Akumulator ENERGIZER Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) ENERGIZER
Akumulator AUTOPART Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) AUTOPART
Akumulator COMLINE Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) COMLINE
Akumulator EUROREPAR Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) EUROREPAR
Akumulator HART Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) HART
Akumulator IPSA Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) IPSA
Akumulator MAGNETI MARELLI Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) MASTER-SPORT
Akumulator NPS Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) NPS
Akumulator VDO Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) VDO
Akumulator VEMO Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2005.06 - 2011.08) VEMO
Producent:HART

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0)
Kod produktu:
564 508
dostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
564 508
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
513,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

HART
0 (0)
Kod produktu:
525 631
niedostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
525 631
Jednostka:
szt
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Napięcie [V]:  12
Prąd rozruchu wg EN [A]:  740
Pojemność akumulatora [Ah]:  80
Położenie biegunów:  0
Długość [mm]:  315
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  175
Rodzaj bieguna:  1
Do 100 dni na zwrot
422,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

Porady z kategorii: Akumulator

Akumulatory AGM

Akumulatory AGM

Akumulator jest jednym z elektrochemicznych źródeł zasilania, które zapewnia energię w samochodzie. Urządzenie odpowiada za dostarczenie energii do obwodów elektrycznych, cewki zapłonowej i rozrusznika, co pozwala odpalić silnik i poruszać się pojazdem. Istnieje kilka rodzajów tych urządzeń, a jednymi z najbardziej innowacyjnych są akumulatory AGM.

czytaj więcej >
Akumulator kontra zima

Akumulator kontra zima

Zima to zmora każdego kierowcy. To właśnie wtedy samochód musi stawić czoła niskim temperaturom, śnieżnej plusze i śliskiej nawierzchni. Nie da się więc ukryć, że zima do nie tylko sprawdzian dla kierowcy, ale także dla samego auta, a przede wszystkim niektórych części. Doskonałym przykładem takiej części jest m.in. akumulator.

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >
Jak dbać o akumulator?

Jak dbać o akumulator?

Prawidłowa obsługa akumulatora to często nie lada wyzwanie. Uruchamianie silnika na kable lub na popych jest bardzo często spowodowane nieprawidłową eksploatacją samochodu, a nie stricte awarią akumulatora. Należy uczulić się na fakt, że akumulator to niezwykle wrażliwy element samochodu, który źle znosi zarówno niskie, jak i wysokie temperatury. Podpowiadamy, jak zadbać o to, by akumulator był jak najdłużej sprawny.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze