Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Samochód, który od lat podbija serca kierowców na całym świecie. Od momentu swojego debiutu w 1980 roku stał się symbolem kompaktowej mobilności, oferując przy tym wygodę, praktyczność i ekonomiczność. W trakcie swojej długiej historii przeszedł wiele zmian, ale zawsze pozostał wierny swoim korzeniom jako małe auto klasy aut najmniejszych.
Pierwsza generacja Fiata Pandy, zaprojektowana przez słynnego projektanta Giorgetto Giugiaro, charakteryzowała ...
Powiązania: