Wybierz model samochodu marki Skoda
- 130 (1987.08-1991.10)
- CITIGO (NF1) (2012.11-2019.08)
- FABIA I (6Y2) (2003.06-2008.03)
- FABIA I Combi (6Y5) (2006.04-2007.12)
- FABIA I Praktik (6Y5) (2005.10-2007.12)
- FABIA I sedan (6Y3) (2006.04-2007.12)
- FABIA II (542) (2011.11-2014.12)
- FABIA II Combi (545) (2011.11-2014.12)
- FABIA III (NJ3) od 2018.02
- FABIA III Kombi (NJ5) od 2015.05
- FAVORIT (781) (1994.01-1994.09)
- FAVORIT Forman (785) (1994.01-1995.06)
- FAVORIT pick-up (787) (1992.06-1993.09)
- FELICIA Cube Van (6U5) (1997.03-2001.12)
- FELICIA I (6U1) (1995.10-1998.03)
- FELICIA I Kombi (6U5) (1995.10-1998.03)
- FELICIA I pick-up (6UF, 6U7) (1997.06-2002.04)
- FELICIA II (6U1) (1998.01-2001.06)
- FELICIA II Kombi (6U5) (1998.01-2001.06)
- KAMIQ (NW4) od 2020.08
- KAROQ (NU7, ND7) od 2020.11
- KODIAQ (NS7, NV7, NS6) od 2021.06
- OCTAVIA I (1U2) (2005.10-2010.12)
- OCTAVIA I Combi (1U5) (2002.09-2004.09)
- OCTAVIA I nadwozie zamknięte / kombi (1U5) (2000.08-2010.03)
- OCTAVIA II (1Z3) (2010.03-2013.06)
- OCTAVIA II Combi (1Z5) (2011.05-2013.02)
- OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) od 2019.02
- OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) od 2019.02
- OCTAVIA IV (NX3, NN3) od 2020.11
- OCTAVIA IV Combi (NX5) od 2020.11
- RAPID (NH3, NK3, NK6) od 2015.06
- RAPID Spaceback (NH1) (2013.08-2015.05)
- ROOMSTER (5J7) (2007.01-2015.05)
- ROOMSTER Praktik (5J) (2007.03-2015.05)
- SCALA (NW1) od 2020.08
- SUPERB I (3U4) (2007.01-2008.03)
- SUPERB II (3T4) (2010.11-2015.05)
- SUPERB II Kombi (3T5) (2010.11-2015.05)
- SUPERB III (3V3) od 2020.07
- SUPERB III Kombi (3V5) od 2020.07
- YETI (5L) (2014.04-2017.12)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Elring
Niemiecka firma Elring zajmuje się tworzeniem zestawów uszczelnień, uszczelnień oraz części serwisowych na potrzeby rynku części zamiennych. Koncern ten obecny jest również w sektorze oryginalnego wyposażenia pojazdów – projektuje i dostarcza elementy silników, skrzyń biegów i układów wydechowych, a także elementy technologii napędowych dla zdecydowanej większości producentów pojazdów i silników. Spora popularność oraz niewątpliwy ...
Zamienne części samochodowe do Skody
Samochody marki Skoda to obecnie bardzo dobre konstrukcje zarówno pod kątem mechanicznym, jak i stylistycznym. Jednak tylko wysokiej klasy komponenty i części samochodowe do Skody są w stanie zapewnić bezawaryjne działanie Twojego samochodu. Zapraszamy po tanie części online do naszego sklepu. Wszystkie oferowane ...
Kolektor dolotowy to bardzo ważna część samochodu, która odpowiada za doprowadzanie powietrza do cylindrów. Podzespół ten wykonuje istotną pracę i zwykle nie jest zbyt awaryjny. Znacznie częściej zdarza się jednak, że uszkodzona zostaje uszczelka kolektora dolotowego. Jej nieszczelność może powodować poważne problemy, dlatego warto wymienić ją od razu po zauważeniu niepokojących sygnałów. Jak jednak rozpoznać, że uszczelka kolektora ssącego jest ...