Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Citroën XM (Y3) to auto klasy średniej-wyższej. Debiutując w 1989 roku, XM stanowił bezpośredniego następcę modelu Citroën CX. Połączone w całość części Citroen XM ostatni raz wyjechały z fabryki w 2005 roku.
Citroën XM (Y3) utrzymany został w futurystycznym stylu, który odzwierciedla ducha marki Citroën. Samochód ten wprowadził wiele innowacji technologicznych, takich jak zaawansowany system zawieszenia hydropneumatycznego Hydractive, który dostosowywał się do ...
Powiązania: