Wybierz model samochodu marki Citroën
- BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) (1996.07-2011.12)
- BX (XB-_) (1982.10-1994.12)
- BX Break (XB-_) (1983.04-1994.12)
- C2 (JM_) (2003.07-2017.09)
- C3 I (FC_, FN_) od 2002.02
- C5 I (DC_) (2001.03-2005.03)
- C5 I Break (DE_) (2001.06-2004.09)
- C5 II (RC_) (2004.08-2008.09)
- C5 II Break (RE_) od 2004.09
- C5 III (RD_) od 2008.02
- C5 III Break (RW_) od 2008.02
- C6 (TD_) (2005.09-2012.12)
- C8 (EA_, EB_) od 2002.06
- EVASION nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (22, U6) (1994.03-2002.07)
- JUMPER Autobus (230P) (1994.02-2002.04)
- JUMPY (U6U_) (1994.06-2006.12)
- JUMPY Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) (1999.10-2006.10)
- JUMPY Skrzynia (BS_, BT_, BY_, BZ_) (1994.06-2006.10)
- VISA (1978.09-1991.03)
- XANTIA (X1_, X2_) (1993.03-2003.04)
- XANTIA Break (X1_, X2_) (1995.06-2003.04)
- XANTIA nadwozie zamknięte / kombi (X2_) (1997.12-2003.04)
- XM (Y3) (1989.05-1994.10)
- XM (Y4) (1994.05-2000.10)
- XM Break (Y3) (1989.05-1994.07)
- XM Break (Y4) (1994.05-2000.10)
- XSARA (N1) (1997.04-2005.12)
- XSARA Break (N2) (1997.10-2010.03)
- XSARA Nadwozie pełne / liftback (N3_) (1998.05-2005.03)
- XSARA PICASSO (N68) (1999.09-2012.06)
- XSARA coupe (N0) (1998.01-2005.04)
- XSARA nadwozie zamknięte / kombi (1998.05-2005.08)
- ZX (N2) (1991.03-1999.07)
- ZX Break (N2) (1993.10-1999.07)
- ZX Nadwozie pełne / liftback (N2) (1993.07-1998.05)
Zamienne części samochodowe do Citroena
Dobrej jakości części samochodowe muszą przede wszystkim spełniać wszelkie wymagania konstrukcyjne oraz posiadać niezbędne atesty i homologacje gwarantujące odpowiednią jakość, bezpieczeństwo użytkowania oraz przyjazność dla środowiska naturalnego. Proponowane przez nas auto części Citroen to najwyższa ...
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.