Sprężyny zawieszenia SACHS - Toyota CELICA coupe (_T23_) 1.8 16V VT-i (ZZT230_)
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 5
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
- Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?
- Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?
- Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora
- Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?
- Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?
- Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?
Dowiedz się więcej o Toyocie Celica VII
Samochód osobowy należący do klasy aut sportowych segmentu G, którego produkcja przypadła na lata 1970-2006. Dostępny jako liftback i coupĂ©, a w niewielkiej liczbie egzemplarzy powstała także wersja kabriolet. 36 lat – tyle lat Toyota Celica była pośród liderów w swoim segmencie. Powstało aż siedem generacji modelu, a 2. i 3. stały się solidnym fundamentem, który posłużył stworzeniu nowego samochodu – Toyoty Supry. W wyczynowych wersjach Celiki tytuły rajdowych ...
Szukaj części do Toyota CELICA Coupe (_T23_)
Tanie sprężyny zawieszenia w iParts.pl
Jednymi z najważniejszych elementów samochodowego układu zawieszenia są sprężyny śrubowe, które we współczesnych konstrukcjach z powodzeniem zastąpiły resory piórowe. Sprężyny zawieszenia ściśle współpracują z amortyzatorami w celu maksymalnego ...
Powiązania:
Części SACHS,
Sprężyny zawieszenia,
Części Toyota,
Części Toyota CELICA Coupe (_T23_),
Sprężyny zawieszenia Toyota,
Sprężyny zawieszenia Toyota CELICA Coupe (_T23_),
Sprężyny zawieszenia SACHS,
Sprężyny zawieszenia Toyota CELICA Coupe (_T23_) 1.8 16V VT-i (ZZT230_),
Sprężyny zawieszenia SACHS Toyota,
Sprężyny zawieszenia SACHS Toyota CELICA Coupe (_T23_)