Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.
Historia modelu 200 rozpoczęła się w 1985 roku, kiedy to światło dzienne ujrzała pierwsza generacja tego modelu. Jej produkcja trwała 4 lata i pomogła zmotoryzować ówczesną Anglię. Jeszcze tego samego roku ruszyła produkcja drugiej generacji, która była w zasadzie nieco odświeżona wersją pierwszego modelu. Stylistyka była oparta o proste linie. Samochód z założenia miał być tani i łatwo dostępny więc kwestie designu czy jakości wykonania oraz wyposażenia schodziły na dalszy plan. Produkcja ...
Powiązania: