Wybierz model samochodu marki Audi
- 100 C4 Avant (4A5) (1993.08-1994.07)
- 100 C4 sedan (4A2) (1993.11-1994.07)
- A1 (8X1, 8XK) (2016.01-2018.10)
- A1 Sportback (8XA, 8XF) (2016.01-2018.10)
- A2 (8Z0) (2003.11-2005.08)
- A3 (8L1) (2001.10-2003.05)
- A3 (8P1) (2011.01-2012.08)
- A3 (8V1, 8VK) (2017.05-2017.12)
- A3 Limousine (8VS, 8VM) (2018.10-2020.10)
- A3 Sportback (8PA) (2011.01-2013.03)
- A3 Sportback (8VA, 8VF) (2018.11-2020.10)
- A3 kabriolet (8P7) (2011.02-2013.05)
- A3 kabriolet (8V7, 8VE) (2018.10-2020.10)
- A4 Allroad B8 (8KH) (2013.09-2016.05)
- A4 B5 (8D2) (2000.07-2000.11)
- A4 B5 Avant (8D5) (2000.07-2001.09)
- A4 B6 (8E2) (2004.06-2004.12)
- A4 B6 Avant (8E5) (2004.06-2004.12)
- A4 B6 kabriolet (8H7) (2004.09-2005.12)
- A4 B7 (8EC) (2006.10-2008.06)
- A4 B7 Avant (8ED) (2006.10-2008.06)
- A4 B7 kabriolet (8HE) (2006.06-2009.03)
- A4 B8 (8K2) (2012.02-2015.12)
- A4 B8 Avant (8K5) (2012.05-2015.08)
- A5 (8T3) (2012.03-2017.01)
- A5 Sportback (8TA) (2014.09-2017.01)
- A5 kabriolet (8F7) (2013.05-2017.01)
- A6 C4 (4A2) (1996.04-1997.10)
- A6 C4 Avant (4A5) (1996.04-1997.12)
- A6 C5 (4B2) (2001.06-2005.01)
- A6 C5 Avant (4B5) (2004.04-2005.01)
- A6 C6 (4F2) (2009.05-2011.03)
- A6 C6 Avant (4F5) (2009.04-2011.08)
- A6 C7 (4G2, 4GC) (2015.05-2018.09)
- A6 C7 Avant (4G5, 4GD) (2015.11-2018.09)
- CABRIOLET B3 (8G7) (1997.01-2000.08)
- Q2 (GAB, GAG) od 2021.04
- Q3 (8UB, 8UG) (2016.07-2018.10)
- Q5 (8RB) (2015.11-2017.05)
- TT (8J3) (2011.05-2014.06)
- TT (8N3) (2005.03-2006.06)
- TT Roadster (8J9) (2012.03-2014.06)
- TT Roadster (8N9) (2003.07-2006.06)
- TT Roadster (FV9, FVR) od 2021.01
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Metzger
Firma Metzger powstała w Stuttgarcie w 1980 roku. Niewielka, niemiecka firma była początkowo prowadzona tylko przez trzech współudziałowców. Obecnie marka cieszy się ogromnym uznaniem na całym świecie, a dynamiczny rozwój wpłynął na wysoką pozycję wiodącego producenta części zamiennych w branży motoryzacyjnej.
Części samochodowe Metzger trafiają do producentów wyposażenia fabrycznego, ale są także dostarczane na niezależny rynek ...
Zamienne części samochodowe do Audi
Proponujemy jedynie najwyższej jakości zamienne części samochodowe do praktycznie każdego współczesnego modelu auta. Oferowane części zamienne do Audi spełniają najsurowsze wymogi projektowe oraz konstrukcyjne, a także ...
Bez układu smarowania żaden współczesny silnik spalinowy nie byłby w stanie działać prawidłowo w dłuższej perspektywie czasowej. Bardzo szybko doszłoby do zatarcia lub przegrzania jednostki napędowej. Aby olej mógł docierać do nawet najbardziej obciążonych elementów silnika, niezbędna jest pompa oleju.
Pompa oleju w samochodzie
Pompa oleju silnikowego ma za zadanie dostarczać środek smarny pod odpowiednim ...