Wybierz model samochodu marki Porsche
- 911 (993) (1997.06-1997.09)
- 911 (997) (2011.07-2012.12)
- 911 Targa (993) (1996.05-1997.09)
- 911 kabriolet (993) (1995.06-1997.09)
- 911 kabriolet (997) (2010.02-2012.12)
- 911 targa (997) (2009.08-2012.05)
- BOXSTER (986) (2004.01-2004.12)
- BOXSTER (987) (2010.08-2012.05)
- CAYENNE (92A) od 2015.02
- CAYENNE (9PA) (2009.02-2010.09)
- CAYMAN (987) (2010.11-2012.12)
- PANAMERA (971) od 2020.05
- PANAMERA Sport Turismo (971) od 2020.05
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Różnica w sile hamowania pomiędzy hamulcami bębnowymi z lewej i z prawej strony. Jakie mogą być tego przyczyny i objawy? Jak wygląda naprawa?
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Auto części zamienne Valeo
Firma Valeo to francuskie przedsiębiorstwo zajmujące się projektowaniem i produkcją części zamiennych. Valeo od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce największych producentów części zamiennych, o czym najlepiej świadczy łączny obrót firmy przekraczający corocznie 10 miliardów euro. Oprócz segmentu części zamiennych wiele części ...
Zamienne części samochodowe do Porsche
O tym, czy poszczególne samochody będą niezawodne, komfortowe i szybkie decydują części, z których są montowane. Dlatego też dokonując wymiany jakichkolwiek części samochodowych, tak ważne jest, aby dobierać części zamienne wysokiej klasy. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego do naszego asortymentu wprowadzamy jedynie auto części uznanych ...
Zgodnie z prawem, pojazdy wielośladowe muszą być wyposażone w dwa niezależne od siebie systemy hamulcowe, a więc hamulec roboczy oraz hamulec postojowy (ręczny). Hamulec ten został nazwany „ręcznym” z uwagi na fakt, iż był on uruchamiany poprzez zaciągnięcie konkretnej za pomocą dłoni dźwigni w samochodzie. Bywały również auta, w których hamulec postojowy był uruchamiany nogą. Obecnie w najnowszych modelach aut wielu marek te czynności zostały ...