Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Nissan Almera to dobrze znany polskim kierowcom samochód kompaktowy. Produkcja modelu rozpoczęła się w 1995 roku. Na przełomie wieków, w roku 2000, producent zdecydował się wprowadzić drugą generację auta. Wtedy też rozpoczął się montaż części Almera Tino. Jest to jeden z wariantów modelu Almera drugiej generacji. Jednocześnie w największym stopniu różni się od pozostałych propozycji oferowanych w ramach tej serii. Otóż mowa tutaj o ...
Powiązania: