Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw paska klinowego wielorowkowego RUVILLE do Mercedes-benz 190 (W201) E 2.3-16 sedan 177KM, 130kW, benzyna (1985.09 - 1988.08)

Zestaw paska klinowego wielorowkowego HEPU Mercedes-benz 190 (W201) E 2.3-16 sedan 177KM, 130kW, benzyna (1985.09 - 1988.08) HEPU
Zestaw paska klinowego wielorowkowego IPD Mercedes-benz 190 (W201) E 2.3-16 sedan 177KM, 130kW, benzyna (1985.09 - 1988.08) IPD
Zestaw paska klinowego wielorowkowego LUCAS Mercedes-benz 190 (W201) E 2.3-16 sedan 177KM, 130kW, benzyna (1985.09 - 1988.08) LUCAS
Zestaw paska klinowego wielorowkowego MAPCO Mercedes-benz 190 (W201) E 2.3-16 sedan 177KM, 130kW, benzyna (1985.09 - 1988.08) MAPCO
Zestaw paska klinowego wielorowkowego RUVILLE Mercedes-benz 190 (W201) E 2.3-16 sedan 177KM, 130kW, benzyna (1985.09 - 1988.08) RUVILLE
Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF Mercedes-benz 190 (W201) E 2.3-16 sedan 177KM, 130kW, benzyna (1985.09 - 1988.08) SKF
Producent:RUVILLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RUVILLE
0 (0)
Kod produktu:
5510080
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
5510080
Jednostka:
KPL
Długość [mm]:  1885
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
161,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RUVILLE
0 (0)
Kod produktu:
5510081
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
5510081
Jednostka:
KPL
Długość [mm]:  1980
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
163,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, zerwaniem współpracy ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze