Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS do Vw PASSAT CC B6 (357) 1.8 TSI coupe 152KM, 112kW, benzyna (2008.11 - 2010.05)

Zestaw łańcucha rozrządu BORSEHUNG Vw PASSAT CC B6 (357) 1.8 TSI coupe 152KM, 112kW, benzyna (2008.11 - 2010.05) BORSEHUNG
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Vw PASSAT CC B6 (357) 1.8 TSI coupe 152KM, 112kW, benzyna (2008.11 - 2010.05) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu BG AUTOMOTIVE LTD. Vw PASSAT CC B6 (357) 1.8 TSI coupe 152KM, 112kW, benzyna (2008.11 - 2010.05) BG AUTOMOTIVE LTD.
Zestaw łańcucha rozrządu BIRTH Vw PASSAT CC B6 (357) 1.8 TSI coupe 152KM, 112kW, benzyna (2008.11 - 2010.05) BIRTH
Zestaw łańcucha rozrządu ET ENGINETEAM Vw PASSAT CC B6 (357) 1.8 TSI coupe 152KM, 112kW, benzyna (2008.11 - 2010.05) ET ENGINETEAM
Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Vw PASSAT CC B6 (357) 1.8 TSI coupe 152KM, 112kW, benzyna (2008.11 - 2010.05) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu INA Vw PASSAT CC B6 (357) 1.8 TSI coupe 152KM, 112kW, benzyna (2008.11 - 2010.05) INA
Zestaw łańcucha rozrządu JP GROUP Vw PASSAT CC B6 (357) 1.8 TSI coupe 152KM, 112kW, benzyna (2008.11 - 2010.05) JP GROUP
Zestaw łańcucha rozrządu KAMOKA Vw PASSAT CC B6 (357) 1.8 TSI coupe 152KM, 112kW, benzyna (2008.11 - 2010.05) KAMOKA
Zestaw łańcucha rozrządu METZGER Vw PASSAT CC B6 (357) 1.8 TSI coupe 152KM, 112kW, benzyna (2008.11 - 2010.05) METZGER
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Vw PASSAT CC B6 (357) 1.8 TSI coupe 152KM, 112kW, benzyna (2008.11 - 2010.05) SWAG
Zestaw łańcucha rozrządu TOPRAN Vw PASSAT CC B6 (357) 1.8 TSI coupe 152KM, 112kW, benzyna (2008.11 - 2010.05) TOPRAN
Zestaw łańcucha rozrządu VEMA Vw PASSAT CC B6 (357) 1.8 TSI coupe 152KM, 112kW, benzyna (2008.11 - 2010.05) VEMA
Producent:FAI AUTOPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAI AUTOPARTS
4.6 (16)
Kod produktu:
TCK212
dostępny
4.6 (16)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
TCK212
Jednostka:
szt
Opcja wyposażenia:  170/96 Link Chain
Opcja wyposażenia:  Closed
Lokalizacja w aucie:  Góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zębatym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ilość ogniw łańcucha:  170
Ilość ogniw łańcucha:  96
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch o niskim poziomie hałasu
Do 100 dni na zwrot
703,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAI AUTOPARTS
4.6 (16)
Kod produktu:
TCK212NG
dostępny
4.6 (16)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
TCK212NG
Jednostka:
KPL
Opcja wyposażenia:  170/96/60 Link Chain
Opcja wyposażenia:  Closed
Lokalizacja w aucie:  Góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zębatym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Ilość ogniw łańcucha:  170
Ilość ogniw łańcucha:  60
Ilość ogniw łańcucha:  96
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch o niskim poziomie hałasu
Do 100 dni na zwrot
982,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >
Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Układ rozrządu to kluczowy mechanizm działania każdej jednostki napędowej samochodu. Jest on odpowiedzialny przede wszystkim za dostarczenie ładunku do cylindrów oraz odtransportowanie spalin do układu wylotowego. Konstrukcja rozrządu ulegała z biegiem czasu większym lub mniejszym modyfikacjom wraz z jednoczesnym rozwojem silników samochodowych. Obecnie na rynku można spotkać kilka typów konstrukcji rozrządu jednostki napędowej. Jednak najczęściej stosowanym jest bez wątpienia rozrząd zaworowy.

czytaj więcej >
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >
Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >

O zestawie łańcucha rozrządu

Zestaw łańcucha rozrządu

Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się zazwyczaj z poważnymi usterkami i dość kosztownymi naprawami. Warto więc ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze