Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu MAPCO do Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07)

Zestaw łańcucha rozrządu BORSEHUNG Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) BORSEHUNG
Zestaw łańcucha rozrządu ET ENGINETEAM Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) ET ENGINETEAM
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu BG AUTOMOTIVE LTD. Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Zestaw łańcucha rozrządu DAYCO Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) DAYCO
Zestaw łańcucha rozrządu BGA Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) BGA
Zestaw łańcucha rozrządu BIRTH Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) BIRTH
Zestaw łańcucha rozrządu DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu FRECCIA Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) FRECCIA
Zestaw łańcucha rozrządu INA Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) INA
Zestaw łańcucha rozrządu IPD Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) IPD
Zestaw łańcucha rozrządu KAMOKA Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) KAMOKA
Zestaw łańcucha rozrządu KOLBENSCHMIDT Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) KOLBENSCHMIDT
Zestaw łańcucha rozrządu LUCAS Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) LUCAS
Zestaw łańcucha rozrządu MAPCO Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) MAPCO
Zestaw łańcucha rozrządu METZGER Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) METZGER
Zestaw łańcucha rozrządu RUVILLE Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) RUVILLE
Zestaw łańcucha rozrządu SALERI SIL Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) SALERI SIL
Zestaw łańcucha rozrządu SKF Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) SKF
Zestaw łańcucha rozrządu SKV GERMANY Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) SKV GERMANY
Zestaw łańcucha rozrządu SNR Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) SNR
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) SWAG
Zestaw łańcucha rozrządu TOPRAN Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) TOPRAN
Zestaw łańcucha rozrządu VAICO Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) VAICO
Zestaw łańcucha rozrządu VEMA Vw GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) VEMA
Producent:MAPCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
75808
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
75808
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zębaty
Ilość ogniw łańcucha:  96
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >
Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >
Kiedy wymienić łańcuch rozrządu? Kup u nas nawet 40% taniej

Kiedy wymienić łańcuch rozrządu?

Rozrząd napędzany łańcuchem ulega zerwaniu bardzo rzadko. Jednak gdy już do tego dojdzie, to jednostka napędowa samochodu nadaje się z reguły wyłącznie do wyrzucenia. O wiele częściej dochodzi do zużycia ślizgów, napinaczy oraz samego łańcucha. Kiedy więc wymienić łańcuch rozrządu w samochodzie?

czytaj więcej >

O zestawie łańcucha rozrządu

Zestaw łańcucha rozrządu

Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się zazwyczaj z poważnymi usterkami i dość kosztownymi naprawami. Warto więc ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze