Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu METZGER do Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06)

Zestaw łańcucha rozrządu SKV GERMANY Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) SKV GERMANY
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) SWAG
Zestaw łańcucha rozrządu BORSEHUNG Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) BORSEHUNG
Zestaw łańcucha rozrządu ET ENGINETEAM Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) ET ENGINETEAM
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) HEPU
Zestaw łańcucha rozrządu ASHIKA Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) ASHIKA
Zestaw łańcucha rozrządu AUTLOG Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) AUTLOG
Zestaw łańcucha rozrządu AUTOMEGA Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) AUTOMEGA
Zestaw łańcucha rozrządu BG AUTOMOTIVE LTD. Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) BG AUTOMOTIVE LTD.
Zestaw łańcucha rozrządu DOLZ Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) DOLZ
Zestaw łańcucha rozrządu GK Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) GK
Zestaw łańcucha rozrządu IJS GROUP Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) IJS GROUP
Zestaw łańcucha rozrządu IPD Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) IPD
Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) JAPANPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu JAPKO Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) JAPKO
Zestaw łańcucha rozrządu KAMOKA Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) KAMOKA
Zestaw łańcucha rozrządu LUCAS Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) LUCAS
Zestaw łańcucha rozrządu METZGER Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) METZGER
Zestaw łańcucha rozrządu TRISCAN Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) TRISCAN
Zestaw łańcucha rozrządu VAICO Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) VAICO
Producent:METZGER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
7500005
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
7500005
Jednostka:
KPL
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: wałek rozrządu
Ilość ogniw łańcucha:  50
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Wymiary łańcucha napędu rozrządu:  G67HP
Do 100 dni na zwrot
1328,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
7490027
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
7490027
Jakosć:  OE-KETTE/OE-CHAIN
Ilość części [-częściowy]:  8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >
Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Układ rozrządu to kluczowy mechanizm działania każdej jednostki napędowej samochodu. Jest on odpowiedzialny przede wszystkim za dostarczenie ładunku do cylindrów oraz odtransportowanie spalin do układu wylotowego. Konstrukcja rozrządu ulegała z biegiem czasu większym lub mniejszym modyfikacjom wraz z jednoczesnym rozwojem silników samochodowych. Obecnie na rynku można spotkać kilka typów konstrukcji rozrządu jednostki napędowej. Jednak najczęściej stosowanym jest bez wątpienia rozrząd zaworowy.

czytaj więcej >
Kiedy wymienić łańcuch rozrządu? Kup u nas nawet 40% taniej

Kiedy wymienić łańcuch rozrządu?

Rozrząd napędzany łańcuchem ulega zerwaniu bardzo rzadko. Jednak gdy już do tego dojdzie, to jednostka napędowa samochodu nadaje się z reguły wyłącznie do wyrzucenia. O wiele częściej dochodzi do zużycia ślizgów, napinaczy oraz samego łańcucha. Kiedy więc wymienić łańcuch rozrządu w samochodzie?

czytaj więcej >

O zestawie łańcucha rozrządu

Zestaw łańcucha rozrządu

Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się zazwyczaj z poważnymi usterkami i dość kosztownymi naprawami. Warto więc ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze