Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu VAICO do Vw BORA I (1J2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.10)

Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Vw BORA I (1J2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.10) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Vw BORA I (1J2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.10) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu GK Vw BORA I (1J2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.10) GK
Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Vw BORA I (1J2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.10) HEPU
Zestaw łańcucha rozrządu IJS GROUP Vw BORA I (1J2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.10) IJS GROUP
Zestaw łańcucha rozrządu IPD Vw BORA I (1J2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.10) IPD
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Vw BORA I (1J2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.10) SWAG
Zestaw łańcucha rozrządu VAICO Vw BORA I (1J2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.10) VAICO
Zestaw łańcucha rozrządu VIKA Vw BORA I (1J2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.10) VIKA
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V10-10016-BEK
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-10016-BEK
Jednostka:
szt
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Wymiary łańcucha napędu rozrządu:  G68VCO, G68V-1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Dla wałka rozrządu
Ilość ogniw łańcucha:  70
Ilość ogniw łańcucha:  90
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Ciężar [kg]:  1,1869
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z napinaczem łańcucha
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z szyną prowadzącą
Do 100 dni na zwrot
927,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >
Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Układ rozrządu to kluczowy mechanizm działania każdej jednostki napędowej samochodu. Jest on odpowiedzialny przede wszystkim za dostarczenie ładunku do cylindrów oraz odtransportowanie spalin do układu wylotowego. Konstrukcja rozrządu ulegała z biegiem czasu większym lub mniejszym modyfikacjom wraz z jednoczesnym rozwojem silników samochodowych. Obecnie na rynku można spotkać kilka typów konstrukcji rozrządu jednostki napędowej. Jednak najczęściej stosowanym jest bez wątpienia rozrząd zaworowy.

czytaj więcej >
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >
Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >

O zestawie łańcucha rozrządu

Zestaw łańcucha rozrządu

Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się zazwyczaj z poważnymi usterkami i dość kosztownymi naprawami. Warto więc ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze