Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu BG AUTOMOTIVE LTD. BGA do Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02)

Zestaw łańcucha rozrządu SKV GERMANY Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) SKV GERMANY
Zestaw łańcucha rozrządu ASHIKA Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) ASHIKA
Zestaw łańcucha rozrządu AUTOMEGA Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) AUTOMEGA
Zestaw łańcucha rozrządu BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) BG AUTOMOTIVE LTD.
Zestaw łańcucha rozrządu CONTITECH Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) CONTITECH
Zestaw łańcucha rozrządu DT Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) DT
Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu GK Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) GK
Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) HEPU
Zestaw łańcucha rozrządu INA Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) INA
Zestaw łańcucha rozrządu IPD Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) IPD
Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) JAPANPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu JAPKO Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) JAPKO
Zestaw łańcucha rozrządu KAMOKA Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) KAMOKA
Zestaw łańcucha rozrządu LUCAS Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) LUCAS
Zestaw łańcucha rozrządu METALCAUCHO Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) METALCAUCHO
Zestaw łańcucha rozrządu METZGER Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) METZGER
Zestaw łańcucha rozrządu RUVILLE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) RUVILLE
Zestaw łańcucha rozrządu SNR Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) SNR
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) SWAG
Zestaw łańcucha rozrządu TRISCAN Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) TRISCAN
Zestaw łańcucha rozrządu TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zestaw łańcucha rozrządu VAICO Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) VAICO
Producent:BG AUTOMOTIVE LTD.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BG AUTOMOTIVE LTD.
0 (0)
Kod produktu:
TC5630K
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BG AUTOMOTIVE LTD.
Kod:
TC5630K
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez koła zębatego
Ilość ogniw łańcucha:  126
Wykonanie łańcucha:  Duplex
Do 100 dni na zwrot
396,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >
Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Układ rozrządu to kluczowy mechanizm działania każdej jednostki napędowej samochodu. Jest on odpowiedzialny przede wszystkim za dostarczenie ładunku do cylindrów oraz odtransportowanie spalin do układu wylotowego. Konstrukcja rozrządu ulegała z biegiem czasu większym lub mniejszym modyfikacjom wraz z jednoczesnym rozwojem silników samochodowych. Obecnie na rynku można spotkać kilka typów konstrukcji rozrządu jednostki napędowej. Jednak najczęściej stosowanym jest bez wątpienia rozrząd zaworowy.

czytaj więcej >
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >
Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze