Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN do Mercedes-benz KLASA S (W220) S 400 CDI (220.028, 220.128) sedan 260KM, 191kW, olej napędowy (2003.06 - 2005.08)

Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA S (W220) S 400 CDI (220.028, 220.128) sedan 260KM, 191kW, olej napędowy (2003.06 - 2005.08) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S (W220) S 400 CDI (220.028, 220.128) sedan 260KM, 191kW, olej napędowy (2003.06 - 2005.08) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu GK Mercedes-benz KLASA S (W220) S 400 CDI (220.028, 220.128) sedan 260KM, 191kW, olej napędowy (2003.06 - 2005.08) GK
Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Mercedes-benz KLASA S (W220) S 400 CDI (220.028, 220.128) sedan 260KM, 191kW, olej napędowy (2003.06 - 2005.08) HEPU
Zestaw łańcucha rozrządu IPD Mercedes-benz KLASA S (W220) S 400 CDI (220.028, 220.128) sedan 260KM, 191kW, olej napędowy (2003.06 - 2005.08) IPD
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Mercedes-benz KLASA S (W220) S 400 CDI (220.028, 220.128) sedan 260KM, 191kW, olej napędowy (2003.06 - 2005.08) SWAG
Zestaw łańcucha rozrządu TRICLO Mercedes-benz KLASA S (W220) S 400 CDI (220.028, 220.128) sedan 260KM, 191kW, olej napędowy (2003.06 - 2005.08) TRICLO
Zestaw łańcucha rozrządu TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA S (W220) S 400 CDI (220.028, 220.128) sedan 260KM, 191kW, olej napędowy (2003.06 - 2005.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:FEBI BILSTEIN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
4.9 (9 ocen)
Kod produktu:
30319
dostępny
4.9 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
30319
Jednostka:
szt
Wykonanie łańcucha:  Duplex
Wymiary łańcucha napędu rozrządu:  D67HP
Wymiary łańcucha napędu rozrządu:  D67HR
Ilość ogniw łańcucha:  196
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Ciężar [kg]:  2,56
Dla numeru OE:  642 050 03 11 S1
Do 100 dni na zwrot
767,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
4.9 (9 ocen)
Kod produktu:
44956
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
44956
Jednostka:
KPL
Wykonanie łańcucha:  Duplex
Wymiary łańcucha napędu rozrządu:  D67HR
Wymiary łańcucha napędu rozrządu:  D67HP
Ilość ogniw łańcucha:  196
Wykonanie łańcucha:  Ze spinką łańcucha
Ciężar [kg]:  2,56
Dla numeru OE:  642 050 03 11 S4
Do 100 dni na zwrot
944,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >

Jak dbać o łańcuch lub pasek rozrządu w samochodzie?

Rozrząd to system pracujący w każdym pojeździe wyposażonym w silnik spalinowy. Są to w większości konstrukcje kolizyjne, a więc w momencie zerwania paska lub łańcucha rozrządu zazwyczaj dochodzi do poważnych uszkodzeń w jednostce napędowej. Jeżeli w porę nie zauważymy objawów zużycia tych elementów, konsekwencje mogą być naprawdę ogromne. Warto odpowiednio zadbać i właściwie konserwować układ rozrządu w samochodzie. Jak to zrobić?

czytaj więcej >
Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze