Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu METZGER do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07)

Zestaw łańcucha rozrządu INA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) INA
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) HEPU
Zestaw łańcucha rozrządu ASHIKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) ASHIKA
Zestaw łańcucha rozrządu BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Zestaw łańcucha rozrządu DT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) DT
Zestaw łańcucha rozrządu ET ENGINETEAM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) ET ENGINETEAM
Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu GK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) GK
Zestaw łańcucha rozrządu IJS GROUP Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) IJS GROUP
Zestaw łańcucha rozrządu IPD Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) IPD
Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) JAPANPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu JAPKO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) JAPKO
Zestaw łańcucha rozrządu LUCAS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) LUCAS
Zestaw łańcucha rozrządu METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) METALCAUCHO
Zestaw łańcucha rozrządu METZGER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) METZGER
Zestaw łańcucha rozrządu SKV GERMANY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) SKV GERMANY
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) SWAG
Zestaw łańcucha rozrządu TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zestaw łańcucha rozrządu VAICO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) Kombi 388KM, 285kW, benzyna (2006.04 - 2009.07) VAICO
Producent:METZGER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
7490037
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
7490037
Jakosć:  OE-KETTE/OE-CHAIN
Ilość części [-częściowy]:  8
Do 100 dni na zwrot
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
7490038
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
7490038
Jakosć:  OE-KETTE/OE-CHAIN
Ilość części [-częściowy]:  2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >
Kiedy wymienić łańcuch rozrządu? Kup u nas nawet 40% taniej

Kiedy wymienić łańcuch rozrządu?

Rozrząd napędzany łańcuchem ulega zerwaniu bardzo rzadko. Jednak gdy już do tego dojdzie, to jednostka napędowa samochodu nadaje się z reguły wyłącznie do wyrzucenia. O wiele częściej dochodzi do zużycia ślizgów, napinaczy oraz samego łańcucha. Kiedy więc wymienić łańcuch rozrządu w samochodzie?

czytaj więcej >
Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >

O zestawie łańcucha rozrządu

Zestaw łańcucha rozrządu

Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się zazwyczaj z poważnymi usterkami i dość kosztownymi naprawami. Warto więc ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze