Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy METZGER do Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10)

Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy VAICO Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) VAICO
Układ Wydechowy FA1 Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) FA1
Układ Wydechowy ELRING Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) ELRING
Układ Wydechowy PIERBURG Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) PIERBURG
Układ Wydechowy AJUSA Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) AJUSA
Układ Wydechowy EUROREPAR Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) EUROREPAR
Układ Wydechowy GARRETT Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) GARRETT
Układ Wydechowy HC-CARGO Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) HOFFER
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) MAXGEAR
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) METALCAUCHO
Układ Wydechowy METZGER Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) METZGER
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy SIDAT Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) SIDAT
Układ Wydechowy TOPRAN Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) TOPRAN
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMO Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1993.01 - 1998.10) VEMO
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0892263
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0892263
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór przełączający
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
200,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Co daje bandaż termiczny na wydech? Jak prawidłowo owinąć elementy wydechu?

Co daje bandaż termiczny na wydechu? Jakich bandaży należy używać i jak prawidłowo owijać poszczególne elementy układu?

Zastanawialiście się kiedyś nad owinięciem swojego wydechu bandażem termicznym? Jeśli tak, to zapewne wiecie dobrze, co jest efektem owinięcia wydechu takim bandażem, jak dobrać bandaż do silnika i w jaki sposób zabrać się za owijanie. Czy jednak na pewno wiecie to wszystko?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Czujnik liniowy A/F - rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego służy?

Czujnik liniowy A/F, czyli nowy rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego jest wykorzystywany?

Aż trudno sobie wyobrazić to, jak wyglądałoby życie przeciętnego kierowcy (i nie tylko), gdyby nie sondy lambda. Te niewielkie czujniki dbają nie tylko o samochody, ale i o nas samych. A teraz, dzięki wprowadzeniu czujników A/F, potrafią jeszcze więcej. Co dokładnie?

czytaj więcej >
Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze