Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy do Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09)

Układ Kierowniczy A.B.S. Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) CASTROL
Układ Kierowniczy DELPHI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) DRI
Układ Kierowniczy DYS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy IPD Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) IPD
Układ Kierowniczy LAUBER Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) RAVENOL
Układ Kierowniczy RTS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) TMI
Układ Kierowniczy TRW Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) TRW
Układ Kierowniczy URW Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) URW
Układ Kierowniczy VAICO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) VAICO

73 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA141L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA141L
Tryb pracy:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA221L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA221L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA1112L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1112L
Tryb pracy:  Manualny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  NSK
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA1222L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1222L
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711520320R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520320R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
15-1076
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
15-1076
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Saginaw
Średnica koła pasowego [mm]:  145
Liczba rowków:  1
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
36-2113
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
36-2113
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Do rolki paska napędowego
Średnica koła pasowego [mm]:  145
Rozstaw srub mocujących:  90
Dolot - sr. [mm]:  9
Wylot - sr. [mm]:  16
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E110071
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E110071
Olej:  Olej syntetyczny
Klasa lepkości wg SAE:  75W-80
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 97307
Specyfikacja:  Eaton Europe (300
Specyfikacja:  IVECO
Specyfikacja:  MAN 341 Typ E3
Specyfikacja:  MAN 341 Type E3
Specyfikacja:  MAN 341 Type Z4
Specyfikacja:  MB 235.4
Specyfikacja:  Renault (Note Techni
Specyfikacja:  Volvo 97305
Specyfikacja:  Volvo 97307
Specyfikacja:  ZF TE-ML 01L
Specyfikacja:  ZF TE-ML 02L
Specyfikacja:  ZF TE-ML 08
Specyfikacja:  ZF TE-ML 13
Specyfikacja:  ZF TE-ML 16K
Do 100 dni na zwrot
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E110073
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E110073
Olej:  Olej półsyntetyczny
Klasa lepkości wg SAE:  75W
Zalecenie producenta oleju:  VW G 052 171 A1/A2
Specyfikacja:  VW G 052 171 A1/A2
Specyfikacja:  VW G 052 178
Specyfikacja:  VW G 052 178 A2
Specyfikacja:  VW G 052 512
Specyfikacja:  VW G 052 512 (A2)
Specyfikacja:  VW G 052 726
Specyfikacja:  VW TL 726 (G 052 726
Do 100 dni na zwrot
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F761
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F761
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Rozmiar gwintu 1:  M14x2
Rozmiar gwintu 2:  M14x1,5
Ciężar [kg]:  0,546
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00606
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00606
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  9,6
Do 100 dni na zwrot
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000236
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000236
Dopuszczenie przez producenta:  Ford ESW-M2C 33-F
Dopuszczenie przez producenta:  Ford ESW-M2C 33-G
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 97330
Do 100 dni na zwrot
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P004182
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P004182
Klasa lepkości wg SAE:  75W
Specyfikacja wg API:  GL-4
Zalecenie producenta oleju:  BMW 83 22 7 533 818
Zalecenie producenta oleju:  BMW MTF LT-3
Zalecenie producenta oleju:  Fiat 9.55550-MZ6
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M2C 200-D2
Zalecenie producenta oleju:  Toyota
Zalecenie producenta oleju:  VW G 052 178
Zalecenie producenta oleju:  VW G 052 512
Zalecenie producenta oleju:  VW G 052 726
Zalecenie producenta oleju:  VW G 060 726
Zalecenie producenta oleju:  VW G 070 726
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze