Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MAPCO do Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09)

Układ Kierowniczy A.B.S. Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) CASTROL
Układ Kierowniczy DELPHI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) DRI
Układ Kierowniczy DYS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy IPD Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) IPD
Układ Kierowniczy LAUBER Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) RAVENOL
Układ Kierowniczy RTS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) TMI
Układ Kierowniczy TRW Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) TRW
Układ Kierowniczy URW Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) URW
Układ Kierowniczy VAICO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) VAICO
Producent:MAPCO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29990
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29990
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  126
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
szt
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29992
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29992
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  202
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze