Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04)

Układ Kierowniczy MAXGEAR Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) MAXGEAR
Układ Kierowniczy TRW Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) TRW
Układ Kierowniczy MOOG Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) MOOG
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy A.B.S. Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ACKOJA
Układ Kierowniczy ASHIKA Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ASHIKA
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) BGA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DOKUJI Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) DOKUJI
Układ Kierowniczy DRI Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) DRI
Układ Kierowniczy DYS Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) GSP
Układ Kierowniczy HART Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) HART
Układ Kierowniczy HEPU Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) IPD
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) JAPKO
Układ Kierowniczy JP GROUP Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAMOKA Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MONROE Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) MONROE
Układ Kierowniczy MOTUL Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) MOTUL
Układ Kierowniczy NIPPARTS Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) NK
Układ Kierowniczy NPS Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) NPS
Układ Kierowniczy NTY Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) OPTIMAL
Układ Kierowniczy OYODO Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) OYODO
Układ Kierowniczy QUARO Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) QUARO
Układ Kierowniczy RTS Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) URW
Układ Kierowniczy VAICO Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) VEMA
Układ Kierowniczy YAMATO Rover 400 II (XW) 414 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) YAMATO
Producent:BORG & BECK

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4896
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4896
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  316
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 1:  M14X1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14X1.5
Długość przegub aksialny [mm]:  316
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4465
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4465
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M10x1.25 ball pin
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG3146
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG3146
Jednostka:
szt
Materiał:  Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  11
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  44
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG3149
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG3149
Jednostka:
szt
Materiał:  Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  11
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  33
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze