Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03)

Układ Kierowniczy JAPANPARTS Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy MAXGEAR Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) MAXGEAR
Układ Kierowniczy BGA Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) BGA
Układ Kierowniczy KAMOKA Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) KAMOKA
Układ Kierowniczy A.B.S. Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) A.B.S.
Układ Kierowniczy ASHIKA Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) ASHIKA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) DELPHI
Układ Kierowniczy DOKUJI Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) DOKUJI
Układ Kierowniczy DRI Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) DRI
Układ Kierowniczy DYS Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) ELSTOCK
Układ Kierowniczy FAG Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) FRAP
Układ Kierowniczy GMB Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) GMB
Układ Kierowniczy GSP Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) GSP
Układ Kierowniczy JAPKO Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) JAPKO
Układ Kierowniczy KAWE Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy KYB Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) KYB
Układ Kierowniczy LENCO Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) LIZARTE
Układ Kierowniczy MEYLE Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) MOOG
Układ Kierowniczy NK Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) NK
Układ Kierowniczy OCAP Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) OCAP
Układ Kierowniczy SASIC Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) TRISCAN
Układ Kierowniczy VEMA Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) VEMA
Układ Kierowniczy YAMATO Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) YAMATO
Producent:BORG & BECK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4648
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4648
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4568
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4568
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR4569
Do 100 dni na zwrot
96,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze