Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BLUE PRINT do Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.01 - 1991.01)

Układ Kierowniczy 555 Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.01 - 1991.01) 555
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.01 - 1991.01) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.01 - 1991.01) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.01 - 1991.01) BORG & BECK
Układ Kierowniczy EUROL Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.01 - 1991.01) EUROL
Układ Kierowniczy FRAP Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.01 - 1991.01) FRAP
Układ Kierowniczy MAPCO Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.01 - 1991.01) MAPCO
Układ Kierowniczy NIPPARTS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.01 - 1991.01) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.01 - 1991.01) NK
Układ Kierowniczy NPS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.01 - 1991.01) NPS
Układ Kierowniczy SWAG Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.01 - 1991.01) SWAG
Układ Kierowniczy TRW Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.01 - 1991.01) TRW
Układ Kierowniczy URW Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.01 - 1991.01) URW
Producent:BLUE PRINT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
ADN187207
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADN187207
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  ADN187208
Długość [mm]:  153
Grubość [mm]:  80,0
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M25 x 1,5
Rozmiar klucza:  22
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Ciężar [kg]:  0,738
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BLUE PRINT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
ADN187208
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADN187208
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  ADN187207
Długość [mm]:  153
Grubość [mm]:  80,0
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M25 x 1,5
Rozmiar klucza:  22
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]:  1,148
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze