Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FEBEST do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10)

Układ Kierowniczy 555 Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) 555
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy ELRING Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy LÖBRO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) LÖBRO
Układ Kierowniczy FEBEST Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) FEBEST
Układ Kierowniczy TRW Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) TRW
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) MEYLE
Układ Kierowniczy MOTUL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) MOTUL
Układ Kierowniczy SPIDAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SWAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) ABAKUS
Układ Kierowniczy ACKOJA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) ACKOJA
Układ Kierowniczy AISIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) AISIN
Układ Kierowniczy ASHIKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) ASHIKA
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR (NEOCTR) Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) CTR (NEOCTR)
Układ Kierowniczy CTR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DOKUJI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) DOKUJI
Układ Kierowniczy DRIVE + Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) DRIVE +
Układ Kierowniczy DYS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GMB Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) GMB
Układ Kierowniczy GSP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) HART
Układ Kierowniczy HEPU Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) IPD
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) JAPKO
Układ Kierowniczy JPN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) JPN
Układ Kierowniczy KAMOKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) NK
Układ Kierowniczy NPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) NPS
Układ Kierowniczy NTY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy OYODO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) OYODO
Układ Kierowniczy QFIX Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) QFIX
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SKF
Układ Kierowniczy SKV GERMANY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SKV GERMANY
Układ Kierowniczy TEDGUM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRISCAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy URW Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) VEMA
Układ Kierowniczy YAMATO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) YAMATO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBEST

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
MTRB-502
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
MTRB-502
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,03
Długożć opakowania [cm]:  4,4
Szerokość opakowania [cm]:  4,4
Wysokość opakowania [cm]:  2,8
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
0491-K57T
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
0491-K57T
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,031
Długożć opakowania [cm]:  6,4
Szerokość opakowania [cm]:  6,4
Wysokość opakowania [cm]:  3,0
Do 100 dni na zwrot
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
AS-1540
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
AS-1540
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  15
Wysokość [mm]:  40
Ciężar [kg]:  0,081
Długożć opakowania [cm]:  4,1
Szerokość opakowania [cm]:  4,1
Wysokość opakowania [cm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Części układu kierowniczego

Sklep motoryzacyjny iParts.pl to lider internetowej sprzedaży części samochodowych online. Tylko u nas ponad dwa miliony auto części dostępnych od ręki. Szeroka gama produktów pochodzi wyłącznie od renomowanych producentów auto części. Sklep internetowy iParts.pl to zespół kreatywnych ludzi, posiadających ogromne doświadczenie w motoryzacji, a także w imporcie i dystrybucji części samochodowych. Wszystkie części dostępne w ofercie sklepu są kompatybilne z większością modeli ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze