Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy ASHIKA do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10)

Układ Kierowniczy 555 Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) 555
Układ Kierowniczy LÖBRO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) LÖBRO
Układ Kierowniczy FEBEST Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) FEBEST
Układ Kierowniczy TRW Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) TRW
Układ Kierowniczy SPIDAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy A.B.S. Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) ABAKUS
Układ Kierowniczy ACKOJA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) ACKOJA
Układ Kierowniczy AISIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) AISIN
Układ Kierowniczy ASHIKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) ASHIKA
Układ Kierowniczy BIRTH Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CTR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DOKUJI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) DOKUJI
Układ Kierowniczy DYS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) DYS
Układ Kierowniczy ESEN SKV Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROREPAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) FRAP
Układ Kierowniczy GMB Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) GMB
Układ Kierowniczy GSP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) IPARTS
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) JAPKO
Układ Kierowniczy KAMOKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MONROE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) NK
Układ Kierowniczy NPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) NPS
Układ Kierowniczy NTY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) NTY
Układ Kierowniczy OEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) OEM
Układ Kierowniczy OYODO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) OYODO
Układ Kierowniczy QFIX Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) QFIX
Układ Kierowniczy SASIC Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) SKF
Układ Kierowniczy TRISCAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy YAMATO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 D (V46W, V26W) samochód terenowy zamknięty 140KM, 103kW, olej napędowy (1993.11 - 1999.10) YAMATO
Producent:ASHIKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
111-05-599
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
111-05-599
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Długość całkowita [mm]:  130
Gwint zewn. [mm]:  16 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  54
Wysokość zabudowy:  77,3
Średnica zabudowy [mm]:  14
Gwint zewn. 1 [mm]:  12 x 1,25
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ASHIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
111-05-598
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
111-05-598
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Długość całkowita [mm]:  194
Gwint zewn. [mm]:  16 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  45
Wysokość zabudowy:  78,6
Średnica zabudowy [mm]:  14
Gwint zewn. 1 [mm]:  12 x 1,25
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze