Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DELPHI do Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10)

Układ Kierowniczy A.B.S. Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) DRI
Układ Kierowniczy DYS Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) ELSTOCK
Układ Kierowniczy FAG Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) GSP
Układ Kierowniczy IPD Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) IPD
Układ Kierowniczy LAUBER Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) MOOG
Układ Kierowniczy NK Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) NK
Układ Kierowniczy RTS Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) SKF
Układ Kierowniczy SKV GERMANY Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) SKV GERMANY
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) TMI
Układ Kierowniczy TRW Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.8 (8)
Kod produktu:
TA1165
dostępny
4.8 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA1165
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  86
Szerokość [mm]:  37
Wysokość [mm]:  63
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze