Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS do Vw TRANSPORTER T6 Skrzynia (SGA, SGH, SHA, SHH) 2.0 TSI 4motion Skrzynia 204KM, 150kW, benzyna (2015.06 - 2019.07)

Turbosprężarka ERA Vw TRANSPORTER T6 Skrzynia (SGA, SGH, SHA, SHH) 2.0 TSI 4motion Skrzynia 204KM, 150kW, benzyna (2015.06 - 2019.07) ERA
Turbosprężarka AJUSA Vw TRANSPORTER T6 Skrzynia (SGA, SGH, SHA, SHH) 2.0 TSI 4motion Skrzynia 204KM, 150kW, benzyna (2015.06 - 2019.07) AJUSA
Turbosprężarka FA1 Vw TRANSPORTER T6 Skrzynia (SGA, SGH, SHA, SHH) 2.0 TSI 4motion Skrzynia 204KM, 150kW, benzyna (2015.06 - 2019.07) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw TRANSPORTER T6 Skrzynia (SGA, SGH, SHA, SHH) 2.0 TSI 4motion Skrzynia 204KM, 150kW, benzyna (2015.06 - 2019.07) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw TRANSPORTER T6 Skrzynia (SGA, SGH, SHA, SHH) 2.0 TSI 4motion Skrzynia 204KM, 150kW, benzyna (2015.06 - 2019.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw TRANSPORTER T6 Skrzynia (SGA, SGH, SHA, SHH) 2.0 TSI 4motion Skrzynia 204KM, 150kW, benzyna (2015.06 - 2019.07) METALCAUCHO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw TRANSPORTER T6 Skrzynia (SGA, SGH, SHA, SHH) 2.0 TSI 4motion Skrzynia 204KM, 150kW, benzyna (2015.06 - 2019.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SWAG Vw TRANSPORTER T6 Skrzynia (SGA, SGH, SHA, SHH) 2.0 TSI 4motion Skrzynia 204KM, 150kW, benzyna (2015.06 - 2019.07) SWAG
Turbosprężarka TOPRAN Vw TRANSPORTER T6 Skrzynia (SGA, SGH, SHA, SHH) 2.0 TSI 4motion Skrzynia 204KM, 150kW, benzyna (2015.06 - 2019.07) TOPRAN
Turbosprężarka VEMO Vw TRANSPORTER T6 Skrzynia (SGA, SGH, SHA, SHH) 2.0 TSI 4motion Skrzynia 204KM, 150kW, benzyna (2015.06 - 2019.07) VEMO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277267
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277267
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Audi
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VW
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze