Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka VEMO do Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DELPHI Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) DELPHI
Turbosprężarka DRI Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) ERA
Turbosprężarka FA1 Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAST Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) FAST
Turbosprężarka GARRETT Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PIERBURG Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka REINZ Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SASIC Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Power Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) VEMO
Producent:VEMO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0)
Kod produktu:
V24-63-0013
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V24-63-0013
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Kolor obudowy:  Czarny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Szerokość [mm]:  68
Wysokość [mm]:  38
Ilość montowana w aucie:  1
Ilość biegunów:  2
Długość [mm]:  90
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z regulatorem cisnienia
Ciężar [kg]:  0,211
Szerokość opakowania [cm]:  4,9
Wysokość opakowania [cm]:  9,2
Głębokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
239,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
0 (0)
Kod produktu:
V24-63-0013-1
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V24-63-0013-1
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z regulatorem cisnienia
Kolor obudowy:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
268,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze