Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NTY do Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07)

Turbosprężarka AJUSA Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) DRI
Turbosprężarka ELRING Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HOFFER Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) PIERBURG
Turbosprężarka REINZ Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VAICO Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) VAICO
Turbosprężarka VEMO Bmw 3 (F30, F80) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) VEMO
Producent:NTY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0)
Kod produktu:
EGR-BM-020
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
EGR-BM-020
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  EGR-BM-020
Do 100 dni na zwrot
132,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NTY
0 (0)
Kod produktu:
EGR-BM-021
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
EGR-BM-021
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  EGR-BM-021
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze