Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MOJE AUTO do Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07)

Sprzęgło ATE Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) ATE
Sprzęgło K2 Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) K2
Sprzęgło BREMBO Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) VALEO
Sprzęgło TRW Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) MINTEX
Sprzęgło SWAG Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) CASTROL
Sprzęgło VAICO Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) DELPHI
Sprzęgło ELF Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) ELF
Sprzęgło ENEOS Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) ENEOS
Sprzęgło EUROL Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) FTE
Sprzęgło GIRLING Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) GIRLING
Sprzęgło GULF Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) GULF
Sprzęgło HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Sprzęgło HOFFER Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) HOFFER
Sprzęgło JURID Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) JURID
Sprzęgło MEAT & DORIA Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) MEAT & DORIA
Sprzęgło MEYLE Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) MEYLE
Sprzęgło OEM Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) OEM
Sprzęgło ORGANIKA Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) RAVENOL
Sprzęgło SCT - MANNOL Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) SCT - MANNOL
Sprzęgło TEXACO Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Audi R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro coupe 549KM, 404kW, benzyna (2012.05 - 2015.07) VALVOLINE
Producent:MOJE AUTO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOJE AUTO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
61-100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOJE AUTO
Kod:
61-100
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze