Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów FA1 do Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06)

Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) FEBI BILSTEIN
Skrzynia Biegów VICTOR REINZ Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) VICTOR REINZ
Skrzynia Biegów FA1 Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) FA1
Skrzynia Biegów CORTECO Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) CORTECO
Skrzynia Biegów METALCAUCHO Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) METALCAUCHO
Skrzynia Biegów SACHS Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) SACHS
Skrzynia Biegów OEM Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) OEM
Skrzynia Biegów TOPRAN Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) TOPRAN
Skrzynia Biegów AKRON-MALÒ Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) AKRON-MALÒ
Skrzynia Biegów BIRTH Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) BIRTH
Skrzynia Biegów BLUE PRINT Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) BLUE PRINT
Skrzynia Biegów BORG & BECK Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) BORG & BECK
Skrzynia Biegów DELPHI Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) DELPHI
Skrzynia Biegów GATES Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) GATES
Skrzynia Biegów GSP Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) GSP
Skrzynia Biegów HUTCHINSON Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) HUTCHINSON
Skrzynia Biegów KAWE Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) KAWE
Skrzynia Biegów LUK Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) LUK
Skrzynia Biegów MAPCO Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) MAPCO
Skrzynia Biegów NTY Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) NTY
Skrzynia Biegów ORIGINAL IMPERIUM Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) ORIGINAL IMPERIUM
Skrzynia Biegów QUINTON HAZELL Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) QUINTON HAZELL
Skrzynia Biegów SASIC Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) SASIC
Skrzynia Biegów SWAG Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) SWAG
Skrzynia Biegów TRICLO Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) TRICLO
Skrzynia Biegów TRISCAN Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) TRISCAN
Skrzynia Biegów VAICO Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) VAICO
Skrzynia Biegów VEMA Citroën AX (ZA-_) 14 D liftback 52KM, 38kW, olej napędowy (1988.09 - 1992.06) VEMA
Producent:FA1

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
968.330.100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
968.330.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt C
Do 100 dni na zwrot
2,00 zł
-86%
0,29 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
968.330.010
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
968.330.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt C
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Materiał:  Miedz
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

Skrzynia biegów Durashift - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Jaką konstrukcją jest amerykańska skrzynia biegów Durashift? Z jakimi opiniami na jej temat można się spotkać?

Krążące po Polsce opinie na temat samochodów marki Ford tradycyjnie nie są zbyt pochlebne. Potwierdza je nawet jedno dość niewybredne powiedzenie. Ale czy to samo tyczy się także półautomatycznych skrzyń biegów tego producenta? Może te są jednak coś warte?

czytaj więcej >
Skrzynia Audi Multitronic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?

Niewiele nazw budzi w polskich kierowcach równie wiele obaw, co „Multitronic”. Ta niesławna bezstopniowa skrzynia biegów używana w samochodach marki Audi kojarzy nam się z reguły jednoznacznie – z częstymi awariami i bardzo wysokimi kosztami napraw. Czy słusznie? Czy Multitronic to naprawdę samo zło i brak jakichkolwiek zalet?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Selespeed, Dualogic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Co warto wiedzieć o skrzyniach biegów Selespeed i Dualogic? Jak wygląda naprawa i eksploatacja tych konstrukcji?

Manualne skrzynie biegów są sprawdzone, lekki i trwałe. Z kolei przekładnie automatyczne zapewniają bardzo duży komfort jazdy zwłaszcza w warunkach miejskich. Jak pogodzić oba te rozwiązania? Tworząc skrzynie półautomatyczne w rodzaju Selespeed i Dualogic.

czytaj więcej >
Problem ze zmianą biegów w samochodzie - możliwe przyczyny

Problemy ze zmianą biegów? Sprawdźcie najpopularniejsze przyczyny, dla których biegi nie chcą wchodzić

Zgodnie z założeniem wszystkich konstruktorów współczesnych aut, procedura zmiany biegów powinna być wykonywana szybko, łatwo i przyjemnie. Na taki właśnie efekt pracuje cały zespół elementów wspierających każde wykonane przez kierowcę przełożenie. Kiedy jednak któryś z tych elementów zaczyna zawodzić, odbija się to na pracy całej przekładni i zaczynają pojawiać się problemy ze zmianą biegów. Dlaczego tak się dzieje? Co może doprowadzić do tego typu awarii?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze