Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik METELLI do Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07)

Silnik ELRING Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) AJUSA
Silnik FA1 Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) FA1
Silnik FILTRON Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) FILTRON
Silnik BLUE PRINT Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) BLUE PRINT
Silnik MANN-FILTER Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) BOSCH
Silnik VAICO Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) VAICO
Silnik MAHLE Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) MAHLE
Silnik PAYEN Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) PAYEN
Silnik GATES Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) GATES
Silnik KAMOKA Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) KNECHT
Silnik UFI Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) UFI
Silnik AE Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) AE
Silnik AMC FILTER Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) AMC FILTER
Silnik AMC Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) AMC
Silnik CHAMPION Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) CHAMPION
Silnik COMLINE Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) CORTECO
Silnik DOKUJI Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FAI AUTOPARTS Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) FRAM
Silnik GLASER Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) GLASER
Silnik GLYCO Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) GLYCO
Silnik GOETZE Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) GOETZE
Silnik HART Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) HART
Silnik HEPU Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) INA
Silnik IPD Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) IPD
Silnik IPSA Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) IPSA
Silnik KAVO PARTS Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) KAVO PARTS
Silnik KING Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAGNETI MARELLI Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) MAXGEAR
Silnik METELLI Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) METELLI
Silnik MULLER FILTER Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) MULLER FILTER
Silnik NE Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) NE
Silnik NTY Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) NTY
Silnik NÜRAL Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) NÜRAL
Silnik OEM Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) OEM
Silnik OYODO Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) OYODO
Silnik PURFLUX Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) SKF
Silnik SOG Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) SOG
Silnik STONE-JAPAN Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) SWAG
Silnik TRISCAN Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) WIX FILTERS
Producent:METELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
01-2903
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
01-2903
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  13,04
Średnica wewnętrzna [mm]:  8,01
Materiał:  Żeliwo szare
Długość [mm]:  42
Rodzaj zaworu:  Dla zaworów wydechowych
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze