Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08)

Silnik CORTECO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) CORTECO
Silnik AJUSA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) AJUSA
Silnik AMC FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) AMC FILTER
Silnik BOSCH Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) BOSCH
Silnik CALORSTAT BY VERNET Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) COMLINE
Silnik COOPERS FIAAM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) COOPERS FIAAM
Silnik DENCKERMANN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) DENCKERMANN
Silnik DT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) DT
Silnik ELRING Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) ELRING
Silnik ERISTIC Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) ERISTIC
Silnik FAST Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) FAST
Silnik FEBEST Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) FEBEST
Silnik FILTRON Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) FILTRON
Silnik FRAM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) FRAM
Silnik GATES Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) GATES
Silnik GOETZE ENGINE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) GOETZE ENGINE
Silnik HC-CARGO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) HOFFER
Silnik KAVO PARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) KNECHT
Silnik KS TOOLS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) KS TOOLS
Silnik LUCAS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) METELLI
Silnik METZGER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) METZGER
Silnik MISFAT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MISFAT
Silnik MOTORAD Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) NIPPARTS
Silnik NPS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) NPS
Silnik OPTIBELT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) OPTIBELT
Silnik PAYEN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) PAYEN
Silnik PURFLUX Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) SCT - MANNOL
Silnik SKF Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) SKF
Silnik SOFIMA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) SOFIMA
Silnik TRISCAN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) TRISCAN
Silnik UFI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) UFI
Silnik VAICO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) VAICO
Silnik VALEO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) VALEO
Silnik WIX FILTERS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) WIX FILTERS
Producent:ELRING

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
4.0 (4)
Kod produktu:
022.180
dostępny
4.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
022.180
Jednostka:
szt
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8
Średnica wewnętrzna [mm]:  12
Średnica zewnętrzna [mm]:  16,6
Wysokość [mm]:  14,6
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2)
Kod produktu:
440.760
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
440.760
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Średnica zewnętrzna [mm]:  56
Wysokość [mm]:  7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  AW/B
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Bez uszczelki przeciwpyłowej
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (13)
Kod produktu:
575.650
dostępny
5.0 (13)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
575.650
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (13)
Kod produktu:
698.940
niedostępny
5.0 (13)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
698.940
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Części silnikowe

Sprawdź naszą bogatą ofertę online, w której znajduje się szeroka gama części samochodowych dostępnych od ręki. Oferujemy wyłącznie części znanych producentów. Jesteśmy wiodącym liderem internetowej sprzedaży części zamiennych do większości samochodów poruszających się po polskich drogach. Sklep internetowy iParts.pl to gwarancja bezpiecznych zakupów bez żadnego ryzyka. Nasi eksperci dobiorą odpowiednie auto części za ciebie i dokładnie sprawdzą twoje zamówienie pod względem ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze