Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PAYEN do Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09)

Silnik ELRING Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) ELRING
Silnik AJUSA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MANN-FILTER
Silnik AE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) AE
Silnik ALCO FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) ASHIKA
Silnik BGA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) BGA
Silnik BORG & BECK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) BORG & BECK
Silnik BOSCH Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) BOSCH
Silnik CHAMPION Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) CORTECO
Silnik DAYCO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DAYCO
Silnik DELPHI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) ELWIS ROYAL
Silnik FILTRON Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) FILTRON
Silnik FRAM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) FRAM
Silnik GLYCO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) GOETZE
Silnik HC-CARGO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) HOFFER
Silnik IPSA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) IPSA
Silnik JAPANPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JP GROUP
Silnik KING Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) KING
Silnik KNECHT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) METELLI
Silnik METZGER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) METZGER
Silnik MEYLE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MEYLE
Silnik MISFAT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) NIPPARTS
Silnik NPS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) NPS
Silnik NSK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) NSK
Silnik NÜRAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) NÜRAL
Silnik OEM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) OEM
Silnik OPTIMAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) OPTIMAL
Silnik PAYEN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) PAYEN
Silnik PURFLUX Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SCT - MANNOL
Silnik SKF Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SKF
Silnik SNR Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SNR
Silnik SOFIMA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SOFIMA
Silnik SOG Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SOG
Silnik TRICLO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) TRICLO
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) UFI
Silnik VAICO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) VAICO
Silnik VEMA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) VEMA
Silnik VEYANCE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) WIX FILTERS
Producent:PAYEN

13 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BM370
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
BM370
Jednostka:
szt
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka metalowo-włóknowa
Do 100 dni na zwrot
130,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA418
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
PA418
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  16,50
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  7,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  12,00
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NJ267
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NJ267
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  9,00
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  42,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  55,00
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827SS RD
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
NJ266
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NJ266
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  9,00
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  65,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  84,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827S RD
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JN408
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
JN408
Jednostka:
szt
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka metalowo-włóknowa
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
NJ265
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NJ265
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  13,00
Materiał:  MVQ (silikon-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  82,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  105,00
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827SS LD
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JC643
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
JC643
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
HBS286
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
HBS286
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  116,00
Wymiar gwintu:  M11 x 1.50
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Ilość:  16
Ilość:  3
Długość 1 [mm]:  117,00
Liczba śrub:  19
Do 100 dni na zwrot
183,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DM370
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
DM370
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelką głowicy cylindra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnienia trzonka zaworu
Do 100 dni na zwrot
224,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BR200
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
BR200
Jednostka:
szt
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka stalowa
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  HBS286
Do 100 dni na zwrot
266,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
GM370
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
GM370
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelką głowicy cylindra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnienia trzonka zaworu
Do 100 dni na zwrot
323,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DR200
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
DR200
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelką głowicy cylindra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Do 100 dni na zwrot
372,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
GM372
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
GM372
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelką głowicy cylindra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Do 100 dni na zwrot
372,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze