Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik do Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10)

Silnik ELRING Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) ELRING
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MULLER FILTER Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) MULLER FILTER
Silnik GATES Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) GATES
Silnik KNECHT Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) MAXGEAR
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) UFI
Silnik AE Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) AE
Silnik AJUSA Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) ASHIKA
Silnik CHAMPION Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) CORTECO
Silnik DENCKERMANN Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) ELWIS ROYAL
Silnik EUROREPAR Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) EUROREPAR
Silnik FA1 Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FILTRON Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) FILTRON
Silnik FLENNOR Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) FLENNOR
Silnik FRAM Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) FRAM
Silnik GLYCO Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) GOETZE
Silnik HART Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) HART
Silnik HC-CARGO Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) HOFFER
Silnik INA Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) INA
Silnik JAPANPARTS Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) JP GROUP
Silnik KING Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) KING
Silnik LUCAS Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) MAHLE
Silnik MAPCO Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) MISFAT
Silnik NIPPARTS Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) NIPPARTS
Silnik NPS Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) NPS
Silnik NÜRAL Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) NÜRAL
Silnik OEM Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) OEM
Silnik PAYEN Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) PAYEN
Silnik PURFLUX Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) PURFLUX
Silnik PURRO Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) PURRO
Silnik PZL FILTERS Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) SCT - MANNOL
Silnik TRISCAN Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) TRISCAN
Silnik VAICO Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) VAICO
Silnik VALEO Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) VALEO
Silnik VEYANCE Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) WIX FILTERS

184 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
28.0002-2112.2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL
Kod:
28.0002-2112.2
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  61,0
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  78,0
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Wysokość [mm]:  87,5
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z dwoma zaworami zwrotnymi
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1637767080
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1637767080
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  101
Gwint wewnętrzny [cal]:  3/4"-16
Średnica wewnętrzna [mm]:  61,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  78,3
Do 100 dni na zwrot
KING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TW 104AM
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KING
Kod:
TW 104AM
Do 100 dni na zwrot
KING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TW 104AM0.05
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KING
Kod:
TW 104AM0.05
Podwymiar [mm]:  0,050
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze