Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik TRISCAN do Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02)

Silnik KAMOKA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) KAMOKA
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) CONTINENTAL CTAM
Silnik ELRING Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) ELRING
Silnik FA1 Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) FA1
Silnik BOSCH Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) BOSCH
Silnik CORTECO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) CORTECO
Silnik FILTRON Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) FILTRON
Silnik KNECHT Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) KNECHT
Silnik MAHLE Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MAHLE
Silnik VAICO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) VAICO
Silnik VICTOR REINZ Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) VICTOR REINZ
Silnik CHAMPION Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) CHAMPION
Silnik FEBI BILSTEIN Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) GATES
Silnik IPARTS Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) IPARTS
Silnik JP GROUP Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) JP GROUP
Silnik MANN-FILTER Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MANN-FILTER
Silnik MULLER FILTER Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MULLER FILTER
Silnik OPTIMAL Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) OPTIMAL
Silnik SWAG Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) SWAG
Silnik VEMO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) VEMO
Silnik ACKOJA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) ACKOJA
Silnik AE Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) AE
Silnik AJUSA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) AUTOMEGA
Silnik BGA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) BGA
Silnik BORG & BECK Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) BREDA LORETT
Silnik BTA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) BTA
Silnik BUGATTI Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) BUGATTI
Silnik BUGIAD Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) BUGIAD
Silnik CLEAN FILTERS Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) ELWIS ROYAL
Silnik ESEN SKV Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) FLENNOR
Silnik GLASER Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) GLASER
Silnik GLYCO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) GLYCO
Silnik GOETZE Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) GOETZE
Silnik HART Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) HART
Silnik HC-CARGO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) HOFFER
Silnik IJS GROUP Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) IJS GROUP
Silnik INA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) INA
Silnik IPD Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) IPD
Silnik IPSA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) IPSA
Silnik JPN Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) JPN
Silnik KING Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) KING
Silnik LUCAS Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) METALCAUCHO
Silnik METELLI Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) METELLI
Silnik METZGER Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) METZGER
Silnik MISFAT Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MISFAT
Silnik NPS Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) NPS
Silnik OEM Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) OEM
Silnik OPTIBELT Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) PURFLUX
Silnik PURRO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) SIDAT
Silnik SKF Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) SKF
Silnik SOFIMA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) SOFIMA
Silnik TRICLO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) UFI
Silnik VEMA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) VEMA
Silnik WIX FILTERS Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) WIX FILTERS
Producent:TRISCAN

12 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
98-2605
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
98-2605
Wymiar gwintu:  M12
Długość [mm]:  92,5
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny Torx
Ilość:  10
Skok gwintu [mm]:  1,75
Masa [g]:  860
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8550 10073
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8550 10073
Dla numeru OE:  94580413
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  42
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  56
Wysokość 1 [mm]:  7
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8645 5068
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8645 5068
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Ilość zębów:  119
Szerokość [mm]:  19
Długość [mm]:  1133
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
501-265-40
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
501-265-40
Średnica [mm]:  89,5
Grubość [mm]:  1,4
Tylko w połączeniu z:  81001900
Szerokość [mm]:  140
Długość [mm]:  458
Masa [g]:  169
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9500 1008
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
9500 1008
Długość [mm]:  24
Wymiar gwintu:  M14x1,50
Długość gwintu [mm]:  15
Rozmiar klucza:  13
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
8640 100865
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 100865
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  865
Materiał:  Poliester
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Kolor:  Czarny
Długość zewnętrzna [mm]:  875
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
8640 100750
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 100750
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  750
Materiał:  Poliester
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Kolor:  Czarny
Długość zewnętrzna [mm]:  760
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
8640 100800
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 100800
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  800
Materiał:  Poliester
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Kolor:  Czarny
Długość zewnętrzna [mm]:  810
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
595-2611
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
595-2611
Masa [g]:  138,36
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8646 16106
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8646 16106
Średnica zewnętrzna [mm]:  47,00
Szerokość [mm]:  27,00
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łącznikiem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
515-2611
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
515-2611
Grubość [mm]:  3
Szerokość [mm]:  274
Długość [mm]:  481
Masa [g]:  30,041
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
598-2615
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
598-2615
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelką głowicy cylindra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Tylko w połączeniu z:  81001900
Masa [g]:  359,15
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze