Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08)

Silnik FILTRON Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) FILTRON
Silnik KAMOKA Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) KAMOKA
Silnik KNECHT Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) KNECHT
Silnik BOSCH Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) BOSCH
Silnik EUROREPAR Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) EUROREPAR
Silnik MAHLE Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) MAHLE
Silnik PURFLUX Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) PZL FILTERS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) MAGNETI MARELLI
Silnik METALCAUCHO Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) METALCAUCHO
Silnik VAICO Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) VAICO
Silnik CHAMPION Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) CHAMPION
Silnik CORTECO Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) MANN-FILTER
Silnik PURRO Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) PURRO
Silnik DENCKERMANN Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) DENCKERMANN
Silnik GATES Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) GATES
Silnik HART Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) HART
Silnik MAXGEAR Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) NIPPARTS
Silnik VALEO Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) VALEO
Silnik ALCO FILTER Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) ALCO FILTER
Silnik ERA Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) ERA
Silnik ESEN SKV Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) ESEN SKV
Silnik FAE Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) FAE
Silnik HENGST FILTER Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) HENGST FILTER
Silnik INA Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) INA
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik NRF Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) NRF
Silnik OEM Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) OEM
Silnik SCT - MANNOL Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) SCT - MANNOL
Silnik VEMO Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) VEMO
Silnik AIRTEX Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) AIRTEX
Silnik AKRON-MALÒ Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) AKRON-MALÒ
Silnik AUTOMEGA Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) AUTOMEGA
Silnik BGA Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) BGA
Silnik BORG & BECK Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) BREDA LORETT
Silnik BUGATTI Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) BUGATTI
Silnik CLEAN FILTERS Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) CLEAN FILTERS
Silnik COFLE Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) COFLE
Silnik COMLINE Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) DELPHI
Silnik DR!VE+ Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) DT SPARE PARTS
Silnik ENERGY Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) ENERGY
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) FAST
Silnik FLENNOR Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) FLENNOR
Silnik GLYCO Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) GLYCO
Silnik GOETZE Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) GOETZE
Silnik GRAF Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) GRAF
Silnik HC-CARGO Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) HC-CARGO
Silnik HEPU Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) IPARTS
Silnik IPD Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) IPD
Silnik IPSA Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) IPSA
Silnik JOHNS Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) JOHNS
Silnik JP GROUP Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) JP GROUP
Silnik JPN Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) JPN
Silnik KAWE Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) KAWE
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KWP Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) KWP
Silnik LUCAS Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) LUCAS
Silnik MAPCO Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) METELLI
Silnik METZGER Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) METZGER
Silnik MISFAT Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) NPS
Silnik OPTIBELT Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) OPTIMAL
Silnik PAYEN Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) PAYEN
Silnik PIERBURG Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SEIM Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) SEIM
Silnik SIDAT Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) SIDAT
Silnik SNR Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) SNR
Silnik SOFIMA Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) TRISCAN
Silnik UFI Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) UFI
Silnik VEYANCE Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

13 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 630
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 630
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  700
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 605
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 605
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  825
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 635
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 635
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  838
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 581
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 581
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  666
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 628
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 628
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  625
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
0 451 103 261
dostępny
4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 451 103 261
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  85
Wymiar gwintu:  M 20 x 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,2
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Ilość:  1
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
0 280 130 026
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 280 130 026
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.7 (6 ocen)
Kod produktu:
0 580 464 038
dostępny
4.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 580 464 038
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Przewód paliwowy
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
297,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.7 (6 ocen)
Kod produktu:
0 580 464 070
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 580 464 070
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Przewód paliwowy
Tryb pracy:  Elektryczny
Kształt dopasowania:  Uniwersalny
Do 100 dni na zwrot
315,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.7 (6 ocen)
Kod produktu:
0 580 464 008
dostępny
4.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 580 464 008
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Przewód paliwowy
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
356,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
0 280 120 313
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 280 120 313
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
250,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 280 140 178
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 280 140 178
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
526,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
4.9 (26 ocen)
Kod produktu:
0 280 202 061
niedostępny
4.9 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 280 202 061
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1948,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze